تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۸۷۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری:
نمی‌گذاریم عده ای تماشاگرنما استراتژی باشگاه را زیر سوال ببرند
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت:  نمی گذاریم عده اندکی تماشاگرنما استراتژی و اهداف باشگاه را زیر سوال ببرند و اگر به این روند ادامه دهند به یقین با آنها برخورد می‌کنیم.

سالار محمدنیا با اشاره به بازی تیمش مقابل ارژن شیراز آن هم بدون حضور تماشاگر، اظهار داشت: قبلا اعلام کردند که بازی‌های تیم ملی حفاری تا اطلاع ثانوی خارج از خانه است اما دفاعیات ما موجب شد این حکم لغو و بازیهای ما در خانه برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمام بازی‌های ملی حفاری از این پس بدون حضور تماشاگر خواهد بود گفت: فعلا تنها بازی با ارژن شیراز بدون تماشاگر است و حکمی برای بازی‌های دیگر صادر نشده است البته امیدواریم که فدراسیون و سازمان لیگ امتیاز دیدن مسابقات را از تماشاگران به خصوص جوانان استان نگیرد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری ادامه داد: این افراد، تعداد انگشت شماری تماشاگرنما هستند و در هر بازی ایجاد تنش میکنند، لذا اگر به این نتیجه برسیم که همین تعداد اندک قصد ضربه زدن به تیم را داشته و بنا دارند به فحاشی کردن و ایجاد درگیری در سالن مسابقات ادامه دهند، از ورود آنها به سالن جلوگیری می کنیم. بی شک ۹۸ درصد هواداران ملی حفاری فقط نظارهگر بازی بوده و تنها تیمشان را تشویق می کنند.

وی در خصوص رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور و حضور تیم ملی حفاری در این مسابقات گفت: ما در این رقابت ها با ترکیب کاملا بومی شرکت می‌کنیم و معتقدیم که ورزشکاران استان حتی در برخی از اوزان جزء برترین ها هستند، اکثر تیم‌های ما در لیگ برتر از بازیکنان بومی بهره می‌برند و به جرات می توان گفت که ۹۹ درصد بازیکنان ما در تمام تیم‌های لیگ برتری، بومی هستند.

محمدنیا درباره تیم تیراندازی ملی حفاری که در لیگ برتر کشور حضور دارد گفت: تیم ما در هفته اول رقابت ها نتیجه خوبی کسب کرد و یک پیروزی مهم آن هم مقابل تیم مقاوت کسب کرد. ما درخواست میزبانی این رقابت ها را دادیم اما متاسفانه چون بازی ها به صورت متمرکز و در تهران برگزار می شود، فدراسیون با این موضوع موافقت نمی کند.

وی در خصوص تیم فوتسال بانوان ملی حفاری افزود: تیم فوتسال بانوان ما متشکل از دختران خوزستانی است و روز به روز بهتر می شود؛ آنها این هفته مقابل ارژن شیراز به میدان می روند که امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنند در کل معتقدم که این تیم  پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری از انصراف تیم حفاری در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور خبر داد و گفت: با توجه به بخشنامه جدید وزارت نفت دیگر نمی توانیم در رقابت های حرفه ای و لیگ برتر شکت کنیم لذا انصراف دادیم. با توجه به بخشنامه وزارت نفت، در این فصل ۶۰ درصد بودجه قهرمانی ما نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و این موضوع کار ما را سخت و مشکلاتی برای ما به وجود آورده است.

در ادامه یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری گفت: من دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کردم و برای یک بازی از همراهی تیمم محروم شدم. با توجه به این که بازی قبلی محروم بودم در این بازی روی نمیکت هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی های خانگی این تیم بدون تماشاگر برگزار می شود یا خیر گفت: ما اعتراضمان را به کمیته انضباطی اعلام کردیم اما چون هنوز رای نهایی صادر نشده است فعلا بازی ما با ارژن بدون تماشاگر است.

مراقی افزود: تیم ما مشکلی ندارد و در برابر ارژن بازیکن محروم نداریم البته شهاب طالبی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار