تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۸۷۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سند تحول شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تهیه می شود

طرح ایجاد سند تحول در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با رویکردی جامع و یکپارچه و با هدف بهبود عملکرد سازمانی و افزایش کارایی و اثر بخشی (بهره وری) آغاز شد.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نخستین در جلسه بررسی تهیه سند تحول این شرکت با اشاره به ضرورت بازنگری در رویه ها و فرآیندهای سازمانی اظهار کرد: با توجه به تغییرات مستمر و سریع در صنعت نفت و ظهور سیستم های اطلاعات و فناوری های نوین، ایجاد تغییر و تحول در سازمان به منظور بهینه سازی روش ها و فرآیندهای انجام کار، بازنگری رویه ها، دستورالعمل ها و افزایش کارایی و بهبود عملکرد سازمان امری اجتناب ناپذیر است.

احمد محمدی گفت:‌ بر این اساس تهیه سند تحول بر اساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت همراه با برنامه های اجرایی و عملیاتی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت و طی برنامه زمانبندی با برگزاری نشست های تخصصی و بهره گیری از نظرات ارزشمند مدیران وکارشناسان نسبت به تهیه آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سه بعد کسب و کار، سازمانی و وظیفه ای، تعیین اهداف و برنامه های تولیدی، بازنگری سناریوهای توسعه مخازن، تدوین روش های عملیاتی برای طرح کلان 28 مخزن، تدوین اهداف و برنامه های بازسازی و نوسازی تاسیسات، ماشین آلات و خطوط لوله و چالش های گازسوزی از جمله محورهای سند تحول هستند.

محمدی، بازنگری ساختار سازمانی، ساماندهی طرح ها و پروژه ها، پیاده سازی سیستم مدیریت اطلاعات، ‌مستندسازی و مدیریت دانش و بازآرایی نیروی انسانی را از دیگر محورهای سند تحول شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این سند مطابق با استراتژی های سازمان و بر اساس اسناد بالادستی تهیه و برای دستیابی به اهداف و چشم انداز سازمانی و افزایش بهره وری پیاده سازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از همه مدیران، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل شرکت های تابع خواست در اجرای این طرح مشارکت حداکثری داشته باشند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار