تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۸۷۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان در دزفول منتشر شد
 فراخوان دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول با حضور هنرمندان ۱۱ استان کشور منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور هنرمندان ۱۱ استان خوزستان، همدان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه  و بویراحمد و کرمانشاه برگزار می شود.

نادر سعادتی فرد افزود:  این جشنواره با شعار قصه بازی نمایش از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه امسال مصادف با گرامیداشت دهه فجر در 2 بخش صحنه ای و نمایش نامه نویسی در شهرستان دزفول برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، شورای راهبردی تئاتر و کانون تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان متولیان برگزاری این جشنواره هستند، اظهار داشت: امید است این جشنواره در فضایی شاد بین کودکان و نوجوانان با القای پیام ها و مفهوم های معنوی و سازنده برگزار و گام ارزنده ای در جهت رشد وبالندگی فرهنگی و  اجتماعی نسل کودک و نوجوان برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول  افزود: طبق تاریخ اعلام شده مهلت ارسال متون و فیلم های نمایشی تا ۱۴ دی ماه سال جاری است و آثار پذیرفته شده ۲۴ دی ماه جهت شرکت در جشنواره اعلام می شوند.

وی گفت: دبیرخانه این جشنواره در محل اداره ارشاد دزفول همه روزه بجز روزهای تعطیل آماده پاسخگویی است و پوستر و فرم شرکت در جشنواره از درگاه رسمی تئاتر خوزستان قابل دریافت است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار