تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۸۷۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴ هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروند صادر شد
 معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام صدور ۱۴ هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروند با کد ۳۳ گفت: این کارت‌های سوخت از طریق پست به آدرس متقاضیان و مالکان خودروهای اروندی ارسال می‌شوند.

  از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند سیدعلی موسوی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، پلیس راهور و شرکت پخش فرآورده های نفتی برای حل مشکل کارت سوخت خودروهای اروندی اظهار داشت: صدور کارت سوخت با کد ۳۳ برای دیگر خودروهای پلاک اروند در حال انجام است و پردازش اطلاعات خودروهای پلاک قدیم اروندی نیز از سوی این شرکت ها در دست اقدام می باشد که پس از طی مراحل اولیه به سازمان منطقه آزاد اروند تحویل داده می شوند. 

وی افزود: به مالکان خودروهای اروندی توصیه می شود بدهی و عوارض سالیانه خودروهای خود را  تسویه کنند همچنین مالکان خودروهای وکالتی نیز نقل و انتقال لازم را انجام دهند تا هنگام مراجعه برای دریافت کارت سوخت با مشکل مواجه نشوند.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر این نکته که اطلاعیه های صادره در خصوص کارت سوخت خودروهای پلاک اروند تنها از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به مالکان خودروهای پلاک اروندی توصیه کرد به سایت ها و دلالان اینترنتی  که قصد سواستفاده در این رابطه را دارند اعتماد نکنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هر گونه پرداخت وجه در این رابطه نیز تنها از طریق سامانه Https://car.arvandfreezone.com انجام شود.

بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودروی پلاک اروندی در استان خوزستان تردد دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار