تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۸۷۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد با حواشی کوچک دچار مشکل نمی‌شود/تعداد کمی علیه نکونام شعار دادند
مسوول کانون هواداران فولاد خوزستان با اشاره به این‌که هوادارانی که در بازی با سپاهان علیه نکونام و تیم شعار دادند، تعداد کمی بودند که شعار آن‌ها بین صدای حمایت و تشویق دیگر هواداران گم شد، گفت: فولاد ارزش بسیاری دارد و به این صورت نیست که با این حواشی کوچک دچار مشکل شود.

 ساسان سیاح‌طاهری در خصوص انتقاد برخی به عدم یکپارچگی هواداران فولاد در بازی برابر سپاهان و سر دادن شعارهایی علیه تیم پس از تساوی در این بازی، اظهارکرد: پس از پایان این دیدار متاسفانه عده‌ای از هواداران روی سکو شعارهایی علیه سرمربی تیم سر دادند و اعتراضاتی نسبت به نتایج و ترکیب تیم داشتند، اما از آن جایی که خودم همیشه روی سکو حضور دارم و به صورت میدانی بر کار نظارت می‌کنم باید بگویم چنین مسائلی عادی است زیرا هوادار تیم خود را دوست دارد و می‌خواهد همیشه تیمش در رده‌های بالایی باشد و ممکن است شعارهایی سر بدهد. ولی نکته مهم این است که این شعارها تنها از سوی تعداد معدودی از تماشاگران فولاد بود و نمی‌توان آن را به همه هواداران نسبت داد.

وی ادامه داد: البته کانون هواداران و باشگاه نیز نظر بدی نسبت به همان عده‌ که شعار سر دادند، ندارد و حتی آقای آذری نیز عنوان کرد که ما این هواداران را دوست داریم و خودشان و نظرات‌شان برای ما قابل احترام هستند. ان‌شاءالله این موضوع را ریشه‌یابی و بررسی خواهیم کرد، البته تاکنون نیز به خیلی از مسائل پی برده‌ایم.

مسوول کانون هواداران فولاد خوزستان گفت: از بهترین کارهایی که در حال حاضر برای ساماندهی، اتحاد و همدلی هواداران انجام داده‌ایم، در نظر گرفتن اتاق فکر و اندیشه آزاد است. قرار است به زودی هواداران در یکی از مساجد سطح شهر دور هم جمع شوند و حتی دعوت کرده‌ایم که مخالفان هم در این جلسه حضور پیدا کنند تا پس از صحبت و درد و دل آن‌ها، من صحبت‌های آن‌ها را همچون امانت به مدیرعامل و سرمربی منتقل کنم. ان‌شاءالله به کمک همین هواداران شک ندارم که فوتبال زیبایی را از سوی فولاد در استان شاهد خواهیم بود. فولاد ارزش بسیاری دارد و به این صورت نیست که با این حواشی کوچک دچار مشکل شود. باعث افتخار ما است که فولاد هواداران پرشور و خونگرمی را دارد و همیشه محکم و قوی پشت تیم خود ایستاده‌اند و در سرما و گرما حامی تیم بوده‌اند.

وی بیان کرد: اتفاق زیبایی که در همین دیدار فولاد و سپاهان رخ داد، این بود که ما پیش از بازی فراخوان دادیم و از هواداران خواستیم به صورت متحد و همدل یک جا بنشینند و یکی از زیباترین و بهترین روزهای هواداری را طی سال‌های اخیر شاهد بودم. هواداران واقعا یکصدا و یکدل تیم را تشویق می‌کردند و هیچ گروه و دسته‌ای آن روز در ورزشگاه نداشتیم. البته صدای آن عده که شعارها سر دادند نیز بین تشویق و حمایت دیگر هواداران گم شد.

سیاح‌طاهری عنوان کرد: راس کارهای ما در کانون هواداران بحث فرهنگی است؛ دو سه همایش برای هواداران برگزار خواهیم کرد و از تمامی هواداران حتما دعوت خواهد شد که کنار هم دو سه روز شاد را پشت سر بگذاریم، ضمن این‌که اردوهای فرهنگی و سیاحتی نیز خواهیم داشت. همچنین گفت‌وگویی مستقیم با مدیرعامل و بزرگان تیم در نظر گرفته‌ایم و حتی اگر سرمربی تیم نیز بخواهد، می‌توانیم چنین نشستی را برای او در نظر بگیریم.

وی افزود: نظر خود آقای آذری این است که حتما هفته‌ای یکبار به صورت مستقیم با هواداران به صحبت بپردازد و این مهم از کارهای بزرگی است که تاکنون در باشگاه فولاد سابقه نداشته است. به هر حال انجام تمام این کارها نیاز به صبر و حمایت از سوی باشگاه و شرکت دارد و امیدوارم مشکلات از سر راه برداشته شود و هر چه سریع‌تر برنامه‌های مدنظر را به اجرا در بیاوریم.

مسوول کانون هواداران فولاد خوزستان گفت: دست هواداران تیم را می‌بوسم و برای تمام آن‌ها احترام قائلم. از آن‌ها می‌خواهم در تمام بازی‌ها احترام به تماشاگران حریف را فراموش نکنند. همچنین اگر اتحاد و همدلی داشته باشیم، این مهم باعث می‌شود تیم به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند. تمام حول صحبت‌های ما بر محور "اتحاد، اتحاد و اتحاد" است و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران فولاد همچون گذشته پشتیبان تیم باشند. مطمئنم این روزها را پشت سر می‌گذاریم و فولاد روز به روز بهتر خواهد شد زیرا بازیکنان و کادر فنی بسیار زحمت می‌کشند و شاهد تلاش‌ها و زحمات کادر فنی هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار