تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۸۷۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گتوند اجرا می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهرستان گتوند برگزار اجرا می شود.

سرگرد حسن محمودی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه گتوند، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود:صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین،رزمندگان ، بسیجیان و گردان های عاشورا و الزهرا، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا، اردوهای جهادی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور اقشار مختلف بسیج و گردان های عاشورا، الزهراو بیت المقدس در نماز جمعه، افتتاح ۲ باب خانه محرومین، همایش تجلیل از۷۰ ایثارگر و خانواده های شهدا، برنامه های فرهنگی و ورزشی و نشست های بصیرتی و روشنگری در مساجد،محلات و مدارس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است که در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: آیین یادواره اولین سالگرد سردار شهید جانباز حاج حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز ساعت ۱۷ امروز با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امامزاده محمد بن زید(ع) در بخش عقیلی شهرستان گتوند برگزار می شود. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در ادامه به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و  همراهی و رشادت ها و ایثارگری های اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با آن بصیرت و نفوذ باعث ایجاد انگیزش بین مردم شده بود و در دوران دفاع مقدس به رغم نابسامانی کشور بعد از انقلاب و پشتیبانی کشورهای جهان از صدام حسین توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
سرگرد محمودی افزود: نمونه مردم ایران در هیچ جای جهان وجود ندارد، مردمی آگاه، شجاع و فهیم که با درک درست از شرایط آن زمان از کشور دفاع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند به پشتیبانی اقشار مختلف مردم در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی مردم در دوران دفع مقدس و  حضور رزمندگان مومن،انقلابی و مخلص و داوطلبان از نقاط مختلف کشور از همه اقوام در مقابل دشمن  ایستادگی کردیم.
 سرگرد محمودی حضور فرماندهان جوان،شجاع و خلاق را از دیگر علت های  پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود:در طرح ریزی عملیات ها با برنامه حرکت کردند و با اجرای عملیات های مختلف، جهان را شگفت زده کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در ادامه به فعالیت اردوهای جهادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هشت باب خانه با تلاش گروه های جهادی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مددجویان در نقاط مختلف شهرستان در حال احداث و تکمیل هستند که ۲ باب از این خانه ها در هفته دفاع دفاع مقدس افتتاح می شود.
سرگرد محمودی افزود: سه تیم از گروه های جهادی نیز برای احداث موکب شهدای شهرستان گتوند جهت استقبال و پذیرایی  از زایران سراسر کشور به پایانه مرزی چزابه اعزام شدند، که این این کمک ها تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.
هفته دفاع مقدس از  شهریور ماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار