تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۸۷۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فروشگاه های زنجیره ایی افق کوروش در استان خوزستان عنوان کرد
اعطای وام 3 میلیارد ریالی بدون بهره افق کوروش با بازپرداخت 3 ساله به متقاضیان فرانچایز
اعطای وام 3 میلیارد ریالی بدون بهره افق کوروش با بازپرداخت 3 ساله به متقاضیان فرانچایزخوز نیوز در راستای حمایت از اشتغال و معرفی مدیرانی که در سطح استان خوزستان فعالیت می نمایند اقدام به  گفت و گو نموده است .  در زیر متن کامل گفت  وگوی خبرنگار ما با مدیر فروشگاه های زنجیره ایی افق کوروش در استان خوزستان را می خوانید:

 لطفا خودتان را معرفی نمایید؟
ولی خدادادی هستم، مدیر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان خوزستان و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز

 فروشگاه افق کوروش در استان خوزستان چند شعبه دارد؟
با افتتاح همزمان 8 فروشگاه در 30 شهریور ماه سال جاری و ثبت رکورد بیشترین افتتاح در یک روز، درحال حاضر 98 فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در استان خوزستان فعال است.

 آیا قصد دارید تعداد نمایندگی های فروشگاه افق کوروش را در خوزستان افزایش دهید؟
یکی از مهم ترین اهداف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش توسعه بر مبنای اعطای نمایندگی است، تا کنون حدود 60 شعبه فرانچایز در سطح استان افتتاح شده، این شرکت آمادگی لازم برای در اختیار گذاشتن تجارب خود به علاقمندانِ فعالیت در حوزه  صنعت خرده فروشی و اعطای نمایندگی را دارد.
افراد علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی در حوزه خرده فروشی، می توانند نسبت به ثبت مشخصات ملک تجاری شخصی و یا اجاره ای خود با حداقل متراژ 120 متر در وب سایت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به نشانی www.okcs.com   اقدام نمایند. در بازه زمانی 72 ساعت پس از بررسی موقعیت مکانی توسط کارشناس فرانچایز منطقه درصورتی که شرایط متقاضیان منطبق با شرایط درنظر گرفته شده باشد، جهت پیگیری اقدامات بعدی با عاملین فرانچایز تماس حاصل می شود و تا افتتاح فروشگاه همراه آن ها خواهند بود.
این نکته حائز اهمیت است که فروشگاه های زنجیره ای افق  کوروش علاوه بر اینکه حق تابلو از متقاضیان فرانچایز دریافت نمی کند، بلکه برای کمک به راه اندازی این کسب و کار وام 3 میلیارد ریالی بدون بهره و با بازپرداخت 3 ساله به آن ها اعطا می نماید.

فروشگاه افق کوروش در بخش اشتغال جوانان خوزستان چه تلاشهایی انجام داده است؟
با توجه به پتانسیل بالای استان خوزستان جهت ایجاد اشتغال برای جوانان، این شرکت تلاش کرده تا با به کارگیری بیش از 500 نفر از جوانان کاری و مستعد این خطه در سه بخش ستادی، فروشگاهی و انبار و همچنین اعطای نمایندگی به علاقمندان صنعت خرده فروشی، سهمی در اشتغالزایی در این استان داشته باشد.

گویا فروشگاه افق کوروش در سیل فرودین سال جاری ۱۳۹۸ اقلامی را به سیل زدگان اهدا نموده است . لطفا بیشتر توضیح بدهید؟
این شرکت در ابتدای سال جاری و به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و همدردی با هموطنان سیل زده استان های خوزستان، لرستان و گلستان بسته های حمایتی میان خانواده های سیل زده توزیع نمود که در این بین نیز هزار و 600 بسته حمایتی غذایی و بهداشتی نیز در 8 روستای جاده اندیمشک-اهواز به همت همکاران افق کوروش توزیع شد.
همچنین گروه صنعتی گلرنگ نیز با همکاری پرسنل افق کوروش کمک های نقدی و غیر نقدی خود از جمله احداث 175 واحد مسکونی در مناطق سیل زده، پک های غذایی، بهداشتی و تحصیلی را به دست هموطنان آسیب دیده در سیل خوزستان رساند.

 فروشگاه افق کوروش چه برنامه هایی در آینده در دست اقدام دارد؟
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در اواخر سال گذشته با هدف سهیم شدن هموطنان عزیز در سود این مجموعه به عنوان اولین شرکت در صنعت فروشگاه های زنجیره ای وارد بورس شد و برنامه های جامعی برای رشد و توسعه این شرکت در سال 98 تدوین و ارائه کرد که خوشبختانه امسال در 6 ماهه نخست سال فراتر از برنامه ارائه شده عمل کرد و موفق به تحقق صد در صدی برنامه پیش بینی شده برای سال جاری گردید و از مرز1600 شعبه عبور کرد.
این شرکت همچنین  با برنامه ریزی و اجرای کمپین های مناسبتی، مشوق های قابل توجهی برای مشتریان در نظر گرفته است و تا پایان سال نیز با کمپین ها و جشنواره های متنوعی در خدمت مشتریان خواهیم بود که از جمله آن می توان به کمپین های در نظر گرفته شده برای سالگرد افتتاح نخستین فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش اشاره کرد که در آینده نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهیم کرد.

فروشگاه در بخش جوایز و تخفیفات چگونه فعالیت می کند؟
طرح توفان تخفیفات افق کوروش با هدف اعطای تخفیف تا سقف 50 درصد به مشتریان عزیز از ابتدای تابستان سال جاری کلید خورد و همچنان ادامه دارد و همچنین کمپین خرید "رایگان برای همگان" نیز در بازه زمانی عید سعید قربان تا عید غدیر خم علاوه بر ارائه تخفیفات استثنایی به مشتریان، به تناسب میزان خریدشان کوپن‌هایی برای خرید رایگان اعطا شد. در این طرح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان خوزستان موفق به کسب بیشترین مشارکت و تولید کوپن هدیه در سطح کشور شدند.
همچنین جشنواره ای تحت عنوان "بزن بریم مدرسه" در آستانه آغاز سال تحصیلی 98-99 با صدها جایزه نفیس نقدی و غیر نقدی در حال برگزاری می باشد.

 آیا شهروندان می توانند از فروشگاه افق کوروش خرید اینترنتی نمایند؟
حدود دو سال از راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با نام "اُکالا" می گذرد و این سوپرمارکت آنلاین در حال حاضر تنها در استان های تهران و البرز خدمت رسانی می کنند، تا پایان سال جاری خدمات خرید اینترنتی از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان خوزستان نیز ارائه خواهد شد و مشتریان عزیز این استان می توانند از خدمات خرید آنلاین اقلام اساسی با کیفیت و قیمت مطلوب بهره مند شوند.

 چه صحبتی با مردم و مسئولان استان خوزستان دارید؟
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تکیه بر اعتماد مردم شریف خوزستان و همراهی مسئولین گرامی این استان تا کنون موفق به افتتاح 98 شعبه در سطح خوزستان شده و به پاس این اعتماد خود را ملزم به ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز جهت جلب رضایت حداکثری آن ها می داند.

در پایان اگر صحبت خاصی دارید بیان نمایید؟
آرزوی رشد و توسعه روز افزون اقتصاد و آبادانی استان زرخیز خوزستان را دارم.
:
:
:
آخرین اخبار