تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۸۷۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبه‌گری موجب پیشرفت کشور می‌شود
حجت الاسلام حاجتی گفت: مطالبه‌گری موجب پیشرفت کشور می‌شود و حرکت کاروان حفاظت از منافع ملت باید تداوم باید.
 جلسه تبیین نهضت روشنگری و مطالبه گری با حضور کاروان حفاظت از منافع ملت و با سخنرانی حجت الاسلام حاجتی پیش از ظهر امروز در مسجد شهید بهشتی منطقه سپیدار اهواز برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی اظهار کرد: در طول تاریخ نمونه‌هایی داریم که حرکت‌های بزرگی بوده که توسط تعداد کمی از نفرات و یا حتی به‌صورت یک نفره آغاز شده‌اند.

وی افزود: حرکت امام خمینی(ره) توسط شخص امام آغاز شد و دیدیم که این حرکت منجر به یکی از مقدس‌ترین و مهم‌ترین قیام‌های تاریخ شد.

حاجتی گفت: حتی قیام امام حسین(ع) نیز از شخص ایشان و با تعداد کمی از افراد آغاز شد و در تاریخ اینچنین اثرگذار و ماندگار شده است؛ یکی از دلایل ماندگاری امام حسین در قلوب مومنین نیز بحث مطالبه‌گری اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی ادامه داد: حرکتی که توسط این کاروان شکل گرفته بسیار پسندیده است و می‌تواند همان حرکتی باشد که مقام معظم رهبری در بحث مطالبه‌گری انتظار دارند شکل بگیرد هر چند که تعداد این کاروان خیلی زیاد نیست اما شکل‌گیری آن بسیار امیدوارکننده و خوشحال کننده است.

گفتنی است کاروان حفاظت از منافع ملت با هدف مطالبه‌گری حقوق مردم از جوانان و اقشار مختلف مردم از شهرهایی چون مشهد، تهران، قم و چند شهر دیگر کشور تشکیل شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار