تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کسب نتیجه مساوی مقابل ذوب آهن اصفهان رضایت بخش نیست زیرا خیلی خوب بازی کردیم.

 دراگان اسکوچیچ جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: از نتیجه بدست آمده رضایت ندارم ولی از نوع بازی بازیکنانم کاملا راضی هستم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بازیکنانم چنین عملکردی در زمین دارند و اکنون می دانند باید بدنبال چه چیزی در بازی باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ذوب آهن تیم دونده و سخت کوشی نشان داد ولی می توانستیم این تیم را با شکست بدرقه کنیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: گل بسیار بچه گانه ای دریافت کردیم و خیلی موقعیت ها را بخصوص در دقایق پایانی از دست دادیم تا پیروز این میدان حساس نشویم.

وی افزود: شرایط تیم صنعت نفت مانند این است که بیماری کودکان را گرفته باشد و با اشتباه کودکانه امتیاز از دست می دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما برابر پرسپولیس آنقدر خوب بودیم که نمی دانم چگونه شکست خوردیم و امشب هم به قدری خوب بازی کردیم که پیروز نشدنمان جای سوال دارد.

وی اظهار داشت: تفاوت ما با باشگاه های بزرگ در همین است، استقلال و پرسپولیس ممکن است خوب بازی نکنند ولی به سادگی گل نمی خورند.

اسکوچیچ در خصوص بختیار رحمانی گفت: بختیار را خیلی خوب می شناسم، بعد از قهرمانی با فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و حتما در تیم صنعت نفت آبادان هم می تواند مهره تاثیر گذاری باشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر یک برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان متوقف شد تا با پنج امتیاز در رده نهم جدول ردخ بندی این مسابقات قرار گیرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار