تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:گل زدن به نفت آبادان کار سختی است
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: صنعت نفت آبادان با شرایط فیزیکی خوبی که دارد خیلی سخت گل می‌خورد.

  علیرضا منصوریان جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی را تجربه کردیم زیرا تیم صنعت نفت خیلی راحت گل نخورد.

وی افزود: صنعت نفت امسال بازی فیزیکی و هوشمندانه ای را ارائه می دهد و خیلی سخت می توان به این تیم گل زد البته خیلی سخت هم گلزنی می کند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: ما سعی داشتیم زودتر از صنعت نفت به گل برسیم ولی بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم و تا نیمه اول هم این نتیجه پا برجا ماند.

منصوریان تصریح کرد: در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردیم که موفق به آن هم شدیم ولی در ۱۵ دقیقه پایانی بازی کاملا در اختیار نفت بود و این تیم می توانست به گل پیروزی هم برسد.

وی افزود: سه بازیکنی که بعد از پایان سربازی خود از تیم تراکتور به ذوب آهن برگشتند برابر صنعت نفت دقایق کمی به میدان رفتند تا به هماهنگی لازم دست یابند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص پژمان منظمی بازیکن خوزستانی این تیم گفت: منظمی بازیکن خوزستانی است که ما در اردوی آماده سازی خود در خوزستان این بازیکن را شناختیم و اکنون یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن به شمار می رود.

منصوریان تصریح کرد: خوزستان به لحاظ بازیکن روی گنج قرار دارد که اگر پرورش یابند تیم های خوزستانی نیاز به خرید بازیکن از استان های دیگر نخواهند داشت.

وی افزود: اگر سه تا کمپ ۱۰ روزه در این استان بگذاریم ۵۰ بازیکن ستاره از آن در می آید و باید از این فرصت استفاده کرد.

سرمربی و بازیکن پیشین استقلال تهران در خصوص دربی استقلال و پرسپولیس گفت: برای موفقیت در دربی باید روحیه داشت، ۱۶ بار سابقه حضور در دربی دارم و ۲ بار هم سرمربی بودم، دربی تاکتیکی نیست بلکه روحی و روانی است.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر جمعه از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور میزبانش صنعت نفت آبادان را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار