تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۸۷۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:
دشمن حجاب و تفکر انقلابی بانوان را نشانه رفته است
 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن حجاب و تفکر اسلامی و انقلابی بانوان  ایران را هدف قرار داده گفت: دشمن تمام امکانات و ابزار خود را برای از بین بردن حجاب و اعتقادات دینی بانوان ایرانی به کار گرفته است و لذا باید مراقب و هوشیار باشیم و مقابل برخی از نفوذی ها در داخل کشور ایستادگی کنیم.

 سهراب گیلانی عصر روز جمعه در گردهمایی بانوان ایثارگر شهرستان گتوند به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: در درون کشور افرادی هستند که اصلا شهدا را قبول ندارند و دشمن را برای از بین بردن اعتقادات دینی مردم همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، گفت: میدان جنگ تغییر کرده و این جنگ همانند دورانی که آب را بر حضرت امام حسین(ع) و یارانش بستند، به جنگ فرهنگی و تحریم اقتصادی تبدیل شده است.
وی افزود: دشمن از تفکر ایرانی و ایمان مردم ایران می ترسد و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن به کار گرفته است.
وی به نقش رهبر معظم انقلاب در اداره کشور اشاره کرد و ادامه داد:امروز اگر مدیریت رهبر معظم انقلاب نبود، کشور نابسامان بود و ثبات نداشت.

بانوان گتوند در دفاع‌مقدس نقش سازنده‌ای داشتند

 گیلانی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع‌مقدس گفت: فعالیت و پشتیبانی بانوان شهرستان گتوند از رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هرگز فراموش نمی شود و آنها نقش سازنده و تاثیرگذاری در این عرصه داشتند.

وی با اشاره به پشتیبانی بانوان از رزمندگان در جنگ تحمیلی  بیان کرد:در دورانی که مردم در تامین نیاز زندگی خود مشکل داشتند ولی بانوان اموال خود را برای دفاع از ایران به جبهه ارسال می کردند و از رزمندگان پشتیبانی کردند.
وی افزود: در برخی از منازل مردم علاوه بر پخت نان و غذا، طلا و فرش زیر پای خود را به جبهه ها می فرستادند، که این افتخار بزرگی برای شهرستان گتوند است.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان با اخلاص ، اعتقاد به دین اسلام و با فرمان حضرت امام خمینی(ره) فرزندان خود را به جبهه ها اعزام کردند و از شهادت فرزندان خود هراس نداشتند.
یکی از بانوان ایثارگر شهرستان گتوند نیز در این گردهمایی با اشاره به فعالیت بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران برای اسلام، انقلاب، پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و دفاع از ایران اسلامی به کمک رزمندگان شتافتیم و هرگز از عمل خود پشیمان نیستیم.
رضیه محمد زاده افزود:بانوان شهرها و روستاهای شهرستان گتوند پس از جنگ تحمیلی فعالیت های خود را ادامه دادند و در دیگر صحنه ها در کنار مردان حضوری فعال دارند.
مسئول موکب بانوان شهرستان گتوند در پایانه مرزی چذابه ادامه داد:بانوان شهرستان گتوند همانطور که در دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشتند، امروز نیز در  میدانی دیگر در پایانه مرزی چذابه از زایران اربعین حسینی استقبال و پذیرایی می کنند.
وی گفت: موکب بانوان شهرها و روستاهای شهرستان گتوند با نام حضرت زینب(س) امسال نیز همانند سال های گذشته در مرز چذابه فعالیت دارد و با پخت نان و غذا از زایران پذیرایی می کند.
  گردهمایی بانوان ایثارگر شهرستان گتوند به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه با حضور بیش از ۷۰ بانوی ایثارگر گتوند برگزار شد.
در این آیین بانوان بخشی از خاطرات خود در خصوص فعالیت و پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کردند.
هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار