تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۸۷۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش هواداران نفت به بخشنامه وزیر نفت
 

 در روزی که صنعت نفت آبادان در خانه در برابر ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد، هواداران تیم طلایی پوش علیه بخشنامه اخیر وزیر نفت شعار دادند.

  از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ نوزدهم شامگاه جمعه تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* گل‌های این بازی را عیسی آل کثیر (۲۲) برای صنعت نفت و محمدرضا عباسی (۶۱) برای ذوب‌آهن به ثمر رساندند.

* این بازی را رضا تارخ با کمک فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب قضاوت کرد و در آن به جعفر سلمانی (صنعت نفت) و هادی محمدی و مهدی مهدی‌پور (ذوب‌آهن) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، محمد قریشی، عبدالله ناصری، مصطفی احمدی (۴۶- مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، طالب ریکانی (۸۲- بختیار رحمانی)، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر (۸۰- رضا جبیره) در برابر حریف صف‌آرایی کرد.

* ذوب‌آهن اصفهان نیز با ترکیب: یوسف بهزادی، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده (۸۲- مهدی مهدی‌پور)، مهران درخشان‌مهر (۶۰- احسان پهلوان) و علیرضا منظمی (۷۸- دانیال اسماعیلی‌فر) وارد میدان شد.

* صنعت نفت بدون بازیکن محروم یا مصدوم برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و درصدد بود که با مغلوب کردن این حریف اصفهانی شکست مقابل پرسپولیس را به فراموشی بسپارد. شاگردان منصوریان هم که در سه بازی ابتدایی لیگ طعم پیروزی را نچشیده بودند با هدف قطع نوار ناکامی تیم‌شان گام به میدان گذاشتند.

* هواداران صنعت نفت به دلیل مشکلات سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی برای تهیه بلیت بازی با مشکل مواجه بودند.

* امیرارسلان مطهری مهاجم ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در این مسابقه غیبت داشت.

* مجوز بازی سه بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن از سوی سازمان لیگ صادر شده بود اما این بازیکنان با نظر منصوریان در ترکیب اصلی قرار نگرفتند.

* عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن اولین گل با پیراهن صنعت نفت به سوی هواداران آبادانی رفت و شادی گل را با آن‌ها تقسیم کرد.

* مجوز بازی بختیار رحمانی صادر شده بود و این بازیکن در نیمه دوم وارد میدان شد.

* داور مسابقه به دلیل گرمای هوا وقفه خنک کردن بازیکنان را در این بازی به اجرا گذاشت.

* هواداران صنعت نفت در شعارهایی با عنوان «زنگنه یادت باشه، صنعت نفت باید باشه» نسبت به بخشنامه وزارت نفت واکنش نشان دادند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار