تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توان نظامی کشور در عرصه‌های مختلف زمینه‌ساز عزت و ترس دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: امروز توان نظامی کشور در عرصه‌های مختلف زمینه‌ساز عزت و ترس دشمنان است.
احسان کریم‌پور  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تعرض دشمنان به مرزهای معنوی و جغرافیایی کشور، هدف از آغاز حمله دشمن به کشور را آسیب به انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هم زمان با آغاز هشت سال دفاع مقدس، مردم شهرهای مختلف خوزستان برای دفاع از ایران اسلامی افتخارات و حماسه‌های مختلفی آفریدند.

وی با اشاره به مقاومت مردم خوزستان در آغاز هشت سال دفاع مقدس و بیعت با آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه، توجه به رهنمودهای شهدا و اهل بیت(ع) را ویژگی شاخص هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امسال، ویژه برنامه‌های پاسداشت دفاع مقدس در سه موضوع و به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اندیمشک دفاع مقدس را زمینه ساز اقتدار ملی و اسلامی ایران دانست و با بیان این که در ابتدای حمله نظامی دشمنان به مرزهای معنوی و جغرافیایی کشور امکان تولید گونی و سیم خاردار مورد نیاز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در کشور فراهم نبود، عنوان کرد: امروز توان نظامی کشور در عرصه‌های مختلف، زمینه ساز عزت و ترس دشمنان است.

وی با اشاره به توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی و نقش رزمندگان اسلام در دفاع از جبهه‌های مقاومت، خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و نبرد با دشمنان انقلاب سبب شد، مردم نظم نظام سلطه را بر هم زنند و امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و نظامی در سطح جهان به افتخارات گسترده‌ای برسد و مقابل دشمنان خود ایستادگی کند.

کریم‌پور حمله نظامی به مقر نیروهای تکفیری و سرنگون کردن پهپاد آمریکایی را تنها بخشی از توان و اراده سربازان و نیروهای نظامی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: به پشتوانه همین عزت و اقتدار است که دشمن در حوزه خارجی به دروغ پراکنی روی آورده و سعی بر کاهش اقتدار و توان داخلی و برون مرزی ما دارد که این موضوع نیز به پشتوانه مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان جبهه مقاومت، امکان تحقق ندارد.

وی با بیان این که نقش زنان در هشت سال مقدس و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با شکوه بوده است، پرداخت رسانه‌ها به این حماسه‌ها را ضروری دانست و اشاره به این که ترویج روحیه شهادت طلبی از برکات هشت سال دفاع مقدس است، گفت: امروز ایران اسلامی در حال نبرد در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با دشمنان خود است.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک اولویت کشور را رفع مشکلات مردم دانست و با بیان این که برای پیروزی در جبهه نبرد اقتصادی و فرهنگی باید در کنار مردم بود و به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کرد، افزود: امروز با شور این مردم از حضور دشمن در مرزهای جغرافیایی کشور نگران نبوده و گروه‌های جهادی در حوزه فرهنگی و اقتصادی با دشمن در حال نبرد هستند.

وی با بیان این که امسال 300 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود، ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده و به اجرا می‌رسند که از این تعداد 100 ویژه برنامه شاخص بوده و به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک طراحی و برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار