تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب 10 رتبه کشوری دانشگاه شهید چمران اهواز در المپیاد علمی دانشجویی
 مدیر دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از کسب 10 رتبه برتر کشوری این دانشگاه در بیست‌ و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی خبر داد.

امیرمحمد احدی  اظهار کرد: 51 دانشجو از دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله نهایی بیست وچهارمین المپیاد کشوری راه یافتند که از این تعداد 40 نفر در آزمون حضور یافتند و 10 نفر رتبه کمتر از 20  کشوری را بدست آوردند.
وی افزود: دانشجویان در رشته‌های  سلول های بنیادی، مهندسی بافت، فیزیک، روانشناسی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، الهیات، علوم کشاورزی و مهندسی مکانیک توانستند رتبه های کشوری را کسب کنند.
مدیر دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: از این 10 نفر 5 دانشجو رتبه زیر 15 کسب کردند که می‌توانند دوره کارشناسی ارشد را بدون آزمون و با سهمیه ادامه دهند. بهترین رتبه‌های کسب شده توسط دانشجویان، رتبه های 6 و 7  کشوری بود.
احدی بیان کرد: با توجه به استقبال دانشگاه ها از این المپیاد، سطح آزمون نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشت و رقابت‌ بسیار سخت و نزدیک بود. نتایج بدست آمده توسط دانشجویان در بیست و چهارمین المپیاد کشوری، قابل قبول است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار