تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۸۷۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس
 استاندار خوزستان  طی پبامی  فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس  گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان متن این پیام به شرح زیراست:
فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس که نماد ایثارگری و رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است، را گرامی داشته و طلیعه این هفته تاریخ ساز را به محضر خانواده های محترم شهدا، جانبازان،آزادگان، ایثارگران و مردم شریف و شهیدپرور استان خوزستان تبریک عرض می نمایم. همچنین یاد و خاطره امام شهدا ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،خصوصا شهدای حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز گرامی می داریم.

برگزاری شکوهمند و مقتدرانه رژه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در استان خوزستان که به بهترین شکل و با حضور یگان های مختلف نظامی و انتظامی و بسیج در قالب ارتش جمهوری اسلامی ایران،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج  موجب مباهات و افتخار به فرزندان غیور ایران و مدافعان انقلاب اسلامی گردید.
برخود لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر (عج ) ، قرار گاه کربلا ، فرماندهی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب ، مدیرکل محترم اداره اطلاعات استان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان خوزستان در برگزاری منظم و با اقتدار  آیین رژه نیروهای مسلح در کمال امنیت ، تقدیر و تشکر نمایم .
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار