تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۸۷۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان در برابر شهر خودرو بازی نمی‌کند/ وضع فاجعه‌بار است
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به تصمیم کمیته انضباطی تصمیم گرفته است تیم نفت در برابر شهر خودرو به میدان نرود.

  مهدی تارتار شامگاه امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با شهر خودروی مشهد اظهار کرد: قرار نبود به این نشست خبری بیایم چون باشگاه ما تصمیم گرفته در بازی فردا شرکت نکنیم چرا که باشگاه عقیده دارد در حق تیم ما اجحاف صورت گرفته است. به نظر من در حق ما بی‌عدالتی شده است.

وی افزود: من از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت می‌کنم شخصاً به مسجدسلیمان سفر کند و ببیند در این شهر مردم با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند. تنها دل‌خوشی این مردم همین تیم فوتبال است که در بازی‌های خانگی آن شرکت می‌کنند که متأسفانه این دل‌خوشی با رأی کمیته انضباطی از بین رفته است.

تارتار بیان کرد: از سوی دیگر ما از کمیته انضباطی درخواست کرده‌ایم این رأی سنگین در حق باشگاه ما معلق شود و در صورت تکرار به مرحله اجرا گذاشته شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین در خصوص مشکلات مالی تیمش نیز گفت: باشگاه تا به امروز نتوانسته است به تعهدات مالی خود عمل کند. مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست و سه ماه است که بازیکنان و کادر فنی تیم هنوز دریافتی نداشته‌اند. شاید باورش سخت باشد ولی ما حتی کنار تیم پزشک هم نداریم و اگر مشکلی برای بازیکنان پیش بیاید معلوم نیست تکلیف چیست.

تارتار تصریح کرد: در عمر مربیگری خود هیچ‌گاه با چنین شرایط فاجعه باری مواجه نبوده‌ام برای همین از مسئولان درخواست می‌کنم به وضعیت مسجدسلیمان و تیم این شهر رسیدگی کنند.

وی تأکید کرد: در خصوص بازی هیچ صحبتی ندارم چرا که باشگاه تصمیم گرفته است در این بازی شرکت نکنیم.

از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، ساعت ۱۸:۳۰ فردا چهارشنبه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهر خودروی مشهد در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار