تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۸۷۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روسای چهار هیات ورزشی خوزستان تغییر می‌کنند
 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مجمع انتخابات برای تعیین رییس چهار هیات ورزشی خوزستان در مهر جاری برگزار می‌شود.

ابراهیم نصیری بیان کرد:این انتخابات با نظر اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و با هماهنگی فدراسیون های مختلف مجمع انتخاب روسای هیات های ووشو، پهلوانی و زورخانه ای، بوکس و بدنسازی و پرورش اندام خوزستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجمع انتخاب روسای هیات های ووشو و پهلوانی و زورخانه ای هشتم مهر، و مجمع انتخاب روسای هیات های بوکس و بدنسازی و پرورش اندام خوزستان به ترتیب در روزهای هفتم و ۱۳ مهر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس در خوزستان متفاوت با سایر استان ها بوده و به همین دلیل برنامه های متنوع ورزشی در این استان در حال برگزاری است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این هفته برنامه هایی شامل تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسابقات شهرستانی و استانی، همایش های پیاده روی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، تجلیل از جوانان موفق استان، آذین بندی سالن ها و اماکن ورزشی با مضمون فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها با همراهی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، سازمان بسیج ورزشکاران استان، پایگاه بسیج ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و زنده نگه داشتن دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا دیدارهای این هفته از رقابت های لیگ های برتر فوتبال کشور به نام بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار