تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۷۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: امیدوارم فولاد سومین قهرمانی‌اش در لیگ را جشن بگیرد
  سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باشگاه فولاد امکانات بسیار وسیع و خوبی دارد و از صمیم قلب دوست دارم که سومین قهرمانی خود را در ورزشگاه مدرن فولاد جشن بگیرند.

 حسین فرکی چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: هر وقت اینجا حاضر می‌شوم، آرامش خاصی می‌یابم و بی‌صبرانه برای حضور در اهواز، دیدن مردم خوب این شهر و تیم فولاد لحظه‌شماری می‌کنم. چند بار با تیم‌های مختلف برای بازی با فولاد به اهواز آمده‌ام و خیلی خوشحالم در این شهر هستم.

وی با بیان اینکه مربیگری کاری سخت، پرفشار و استرس‌زاست گفت: در این فضای دشوار، ما در شهرهای مختلفی مربیگری می کنیم و ذهنمان پر از خاطرات خوب است که شهر اهواز و مردمان خوب آن همیشه در خاطر من هستند.

سرمربی تیم پیکان با تمجید از پیشکسوتان فوتبال این استان گفت: خیلی‌ها قبل از من در باشگاه فولاد زحمت کشیدند که از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان باشگاه از پیشکسوتانی که توان کار کردن دارند، همچنان در مجموعه باشگاه فولاد استفاده کنند. 

وی با اشاره به اینکه امکانات و شرایط فولاد را کمتر تیمی در ایران دارد، گفت: امیدوارم این شرایط با برنامه‌ریزی خوبی همراه شود و سومین قهرمانی فولاد رقم بخورد، برای نکونام در مربیگری به عنوان دوست، همکار و شاگردم آرزوی موفقیت می‌کنم. فولاد پنج امتیاز از چهار بازی گرفته و تاکنون عملکرد خوبی داشته است از طرفی ما هم چهار امتیاز از چهار بازی داریم که نزدیکی ۲ تیم در جدول می‌تواند باعث جذابیت مسابقه شود.

فرکی ادامه داد: فولاد در این فصل بازیکنان باتجربه، جوان و تکنیکی دارد که عملکرد و نتایج آنها در بازی‌های اخیر متفاوت بوده است لذا فکر می‌کنم این تیم در ادامه فصل، شرایط بهتری داشته باشد. چون فولاد تمرینات پیش‌ فصل را زود آغاز کرد و لیگ برتر دیر شروع شد، شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم ها دارد. فولاد از لحاظ بازیکن، پتانسیل خوبی دارد و کادر فنی باانگیزه و خوشنامی در این تیم فعالیت می‌کند. نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی ایران بوده است و تجربیات زیادی از بازی در داخل و خارج از کشور دارد که این موضوع به سود بازیکنان فولاد است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمش در چهار بازی گذشته عملکرد کیفی خوبی داشته و باید نتایج بهتری می‌گرفته گفت: اگر توپ‌های ما مقابل شاهین به گل تبدیل می‌شد و می‌توانستیم در دقایق پایانی، نساجی را شکست دهیم، امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. روند حرکت تیم ما رو به جلو است که این موضوع برای ما یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هدفم همواره در تمام مسابقات ارائه بازی هجومی بوده و در برابر فولاد این روش را دنبال می‌کنیم گفت: شرایط پیکان روز به روز بهتر می شود، از ابتدا تلاش کردیم بازیکنانی داشته باشیم که از لحاظ فنی و رفتاری، در اختیار ما باشند که تا حالا همه چیز خوب بوده است. ما چون ۱۰ بازیکن جدید به خدمت گرفتیم به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی بیشتر برسیم.

فرکی با اشاره به برتری ۶ بر ۲ تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازیکنان از لحاظ رفتاری خیلی خوب هستند و پیروزی ۶ گله مقابل ماشین‌سازی هم به ما خیلی روحیه و انگیزه داد. ما به این شرایط نیاز داشتیم، چون اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، ممکن بود تیم از لحاظ روحی و روانی، دچار شرایط بدی شود.

وی گفت: بودجه ما نسبت به گذشته تغییر چندانی نداشته و ۱۰ تا ۱۵ درصد به آن اضافه شده است لذا در این فصل به دنبال این هستم تا در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشیم و نیم‌نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم. تجربه ما می‌گوید تیم‌هایی چون شهر خودرو یا استقلال خوزستان که عملکردهای بسیار خوبی داشته‌اند و به قهرمانی لیگ برتر رسیدند، توانستند به لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. ما هم امیدواریم در نیمه بالایی جدول قرار داشته باشیم. 

سرمربی فولاد افزود: در این فصل برخی از  تیم‌ها خیلی هزینه کردند و بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند تا برای کسب قهرمانی و سهمیه بجنگند. ما هم باید خیلی تلاش کنیم تا به سهمیه آسیایی برسیم که کار سختی است.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار