تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۷۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: مقابل پیکان باید باهوشیاری بازی کنیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم پیکان خط حمله قدرتمندی دارد لذا باید در مقابل این تیم باهوشیاری عمل کرده و حواسمان جمع باشد.

 جواد نکونام چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار داشت: می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که مربی و بازیکنان خیلی خوب و باتجربه‌ای دارد. من مدتها افتخار شاگردی آقای فرکی را داشتم و این مربی اولین کسی بود که من را به تیم ملی دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه پیکان، تیم بسیار خوبی است و در بازی‌های اخیر ۱۰ گل زده‌ است گفت: این تعداد گل در چهار بازی نشان می دهد که خط حمله قدرتمندی دارند. امیدوارم بتوانیم فردا یک بازی خوب همراه با پیروزی انجام بدهیم تا روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره شرایط تیمش گفت: اگر دقت کنید، ما از هفته اول بهتر عمل می‌کنیم و هفته به هفته شرایط‌مان بهتر شده است با این حال هنوز تیم موردنظرم شکل نگرفته و نتوانسته ایم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. این تیم جای پیشرفت زیادی دارد و بازیکنان این موضوع را متوجه شده اند. در ۲، سه هفته اخیر، تیم ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و باید این روند را ادامه بدهیم تا به موفقیت برسیم.

نکونام درباره اینکه آیا تیمش برای بازی با پیکان مصدوم یا محروم دارد، گفت: برای بازی فردا هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکتیک آنها نسبت به بازی قبلی تفاوت خواهد داشت، گفت: سیستم و تاکتیک تیم ما مشخص است فقط باید این تاکتیک را ارتقا بدهیم. اینکه بخواهیم نسبت به تیمی، سیستم‌مان را تغییر بدهیم، این‌طور نیست. ما باید در خطوط دفاع، هافبک و حمله خودمان را ارتقا بدهیم. امیدوارم تیم‌مان فردا بتواند کیفیت خودش را نشان بدهد. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص جذب بازیکن گفت: ما بازیکنانی که می‌توانستیم جذب کنیم را جذب کردیم. یک جای خالی در لیست‌مان داریم و سعی داریم یک بازیکن دیگر را به لیست اضافه کنیم تا بتوانیم در نیم‌فصل خودمان را بهتر تقویت کنیم. اگر بخواهیم فوتبال را به شکل متفاوتی انجام بدهیم، نیاز به تقویت خواهیم داشت.به طور قطع تیم‌مان برای نیم‌فصل تقویت می‌شود و به هر بازیکنی نیاز باشد، جذب خواهیم کرد.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۱۸:۳۰ روزپنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار