تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۸۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت 7 هزار میلیارد تومان وام قرض‌‌الحسنه به نیازمندان
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: تا پایان سال 7 هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.
  مجید باجلان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "روی خط خبر" ضمن اشاره به اینکه ماموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: هدف اصلی تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه واقعی در کشور، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف برای خودکفایی و توانمندی مددجویان است.
 
وی با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، سال گذشته ۱۴۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد، ادامه داد: امسال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و ظرفیت‌های منابع بودجه حمایتی کمیته امداد، هدف‌گذاری برای پرداخت هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌‌الحسنه به مددجویان و خانواده‌های نیازمند پیش‌بینی شده است.
 
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با تاکید بر اینکه سقف وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان ۵۰ میلیون تومان است، اضافه کرد: وام ساخت و تعمیر مسکن ۳۰ میلیون تومان، ودیعه مسکن ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان و تسهیلات گره‌گشایی، درمان و تحصیلی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است که در وام‌های ضروری، هیچگونه کارمزدی دریافت نمی‌شود.
 
وی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان است اما به علت مشکلات اقتصادی و مراجعات مردمی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به سایر اقشار نیازمند از طریق صلاحیت‌سنجی توسط کمیته امداد انجام می‌شود.
 
 باجلان با دعوت از افراد نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه واقعی در جامعه از مهمترین اهداف کمیته امداد در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.
 
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در پایان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست ایران گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در محل به مشتری از جمله مواردی است که می‌تواند علاوه بر تکریم مددجویان، موجب افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار