تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۸۸۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزنه بردار آبادانی مورد استقبال قرار گرفت
 سیدایوب موسوی وزنه بردار آبادانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال برنز را از آن خود کرد شامگاه یکشنبه در بدو ورود به زادگاهش مورد قرار گرفت.

 در آیین استقبال که در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان برگزار شد از فخرآفرینی های این وزنه بردار شایسته و توانمند در مسابقات قهرمانی جهان با تاج گل تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در این آیین گفت: سید ایوب موسوی ورزشکار افتخار آفرین آبادان است که در عرصه بین المللی توانسته برای این مرز و بوم مدال خوش رنگ برنز را کسب کند.

علی رضایی اظهار داشت: کسب مدال برنز موسوی کمتر از طلای جهانی نبود زیرا این ورزشکاه با سن و سال اندک توانست بین نامداران وزنه برداری جهان روی سکو برود و سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

وی افزود: امیدواریم با تجلیل مناسب از این ورزشکار آبادانی آیین قدردانی توسط مسئولان منطقه آزاد اروند و مسئولان آبادان از تلاش این وزنه بردار تقدیر شود تا وی برای حضور در المپیک توکیو انگیزه بیشتری داشته باشد.

«سید ایوب موسوی» ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان که به میزبانی تایلند برگزار شد در حرکت ۲ ضرب با بلند کردن وزنه ۲۱۴ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

موسوی یکی از ۲ نماینده ایران در این دسته که در حرکت یک‌ضرب با مهار  ۱۶۸ کیلوگرم در جایگاه نهم قرار گرفته بود در ۲ ضرب رقابت ها ابتدا وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را انتخاب کرد که در مهار آن موفق نبود اما در حرکت دوم با مهار ۲۰۶ کیلوگرم به ادامه رقابت‌ها امیدوار شد. وی در حرکت سوم با مهار وزنه ۲۱۴ کیلوگرم مدال برنز خود را در قطعی کرد.

وزنه‌بردار آبادانی تیم ملی در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۷ آناهیم آمریکا مدال نقره مجموع و برنز دوضرب را کسب کرده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار