تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۸۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات هندیجان خبر داد
راه‌اندازی کد مخابراتی بندر سجافی هندیجان
رئیس اداره مخابرات هندیجان از راه‌اندازی کد مخابراتی در بندر سجافی این منطقه خبر داد.

غلامعباس خزائلی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با همکاری اداره بنادر و کشتیرانی هندیجان درصدد راه‌اندازی کد مخابراتی بندر سجافی برآمده و در این راستا با اقدامات و رایزنی‌های صورت گرفته موفق به عملی شدن این اقدام شدیم.

وی با اشاره به اینکه مسافت هندیجان تا بندر سجافی 32 کیلومتر است، افزود: در راستای رفاه حال شهروندان این منطقه اقدامات مطلوبی در دستور کار قرار گرفته که راه‌اندازی کد مخابراتی (06524229) از جمله این اقدامات است.

رئیس اداره مخابرات هندیجان با اشاره به دیگر خدمات صورت گرفته توسط این ارگان در منطقه تصریح کرد: بهره‌برداری از سایت بی.تی.اس در سه‌راهی دهنو ـ هندیجان از دیگر خدمات این اداره در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران این مسیر است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حمایت مسئولان شهری و استانی به‌ویژه فرماندار شهرستان و استاندار انجام گرفته است، گفت: اداره مخابرات این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی مضاعف و مطلوب‌تر به ساکنان شهر و روستای منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

خزائلی خدمات سایت بی.تی.اس را چنین عنوان کرد: رفع خرابی تلفن و تقویت ارتباط اشتراک‌های مخابراتی از جمله مهمترین خدمات این سایت در منطقه است.

وی در پایان گفت: با بهره‌برداری از این سرویس‌دهی، مشترکان می‌توانند از تلفن همراه اول و دائمی بهره‌مند شده و از ارتباطات آن استفاده کنند.

:
:
:
آخرین اخبار