تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان:
برای سالم سازی سازی فضای کار در خوزستان تلاش می کنیم
 سرپرست اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان از تلاش برای سالم سازی فضای کار و ایجاد محیطی با نشاط در استان خبر داد.

  ارسلان غمگین پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی فاز دوم اجرای طرح ملی کاج در اهواز با تاکید بر اهمیت موضوع پالایش واحدهای کارگری در زمینه آسیب های اجتماعی اظهار کرد: از آن جایی که یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروی کار است بر همین اساس وظیفه داریم نسبت به سالم سازی فضای کار و نیز ایجاد محیطی با نشاط اقدام کنیم.

وی، کارگران را صبور ترین قشر جامعه برشمرد که با تمام کمبود ها و کاستی ها همچنان به کار و تلاش ادامه داده و در بدترین شرایط عاشقانه چرخ های اقتصادی را به حرکت در می آورند.

غمگین، مرتفع شدن خلأ مدیریت در ترویج فرهنگ کار و تلاش و ایجاد نشاط در محیط های کارگری را از هدف های تشکیل معاونت رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: اجرای برنامه های خلاقانه و نشاط انگیز برای کاهش استرس ناشی از کار و بهره وی بیش تر در محیط های سخت و طاقت فرسای کاری به ویژه در واحدهای کارگری خوزستان- که شرایط خاصی دارد- ضروری است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان در پایان سخنان اش بر اهتمام در اجرای دقیق  فاز دوم طرح ملی کاج تاکید کرد و گفت: سلامت فضای کار در ایجاد شور و نشاط تاثیر داشته و با افزایش بهره وری ارتباط مستقیم دارد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار