تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۸۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان امسال از همه نظر تیم متوسطی است
 کارشناس فوتبال خوزستان گفت: به نظرم نمی‌توانیم از این فولاد انتظار قهرمانی یا آسیایی شدن داشته باشیم زیرا این تیم امسال از هر نظر متوسط بسته شده است.  

داریوش یزدی، کارشناس فوتبال خوزستان، در خصوص حواشی اخیر باشگاه فولاد خوزستان و عملکرد این تیم، اظهار کرد: پستی که آقای آذری در فضای مجازی منتشر کرد شاید حاوی صحبت‌های نادرستی نبود اما زمان این صحبت‌ها و سابقه حضور وی در خوزستان، با این طرز اظهار نظر کردن تناسب ندارد.

وی افزود: آذری هر چقدر هم که مدیر خوب و با سابقه‌ای باشد، باید بداند زمان زیادی نیست که به خوزستان آمده و عکس‌العمل‌های منفی از سوی هواداران و بزرگان فوتبال استان به صحبت‌های وی طبیعی بود.

کارشناس فوتبال خوزستان و سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان‌ گفت: به نظرم نمی‌توانیم از این فولاد انتظار قهرمانی یا آسیایی شدن داشته باشیم زیرا این تیم امسال از هر نظر متوسط بسته شده است.

یزدی بیان کرد: اما نکته مهم این است که زیرساخت‌ها و سخت‌افزار حرفه‌ای فولاد را کمتر تیمی در ایران دارد و این موضوع باید سبب هدفگذاری برای قهرمانی یا سهمیه شود که متاسفانه مدیران قبلی یا فعلی این باشگاه این امر را نادیده گرفتند. 

وی ادامه داد: در بعد فنی هم فقط یک نکته می‌گویم که این تیم خیلی زود تشکیل شد و تمرینات پیش فصل را به خوبی و در زمان کافی پشت سر گذاشت؛ لذا این که کادر فنی فولاد مدام بگوید در هفته‌های آینده به هماهنگی و شرایط ایده‌آل می‌رسیم پذیرفته نیست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار