تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۸۸۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳ مهر خانه‌های بازی در اهواز برای کودکان رایگان است
  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته کودک از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه گفت: در اولین روز از این هفته که روز جهانی کودک نامگذاری شده، تمام خانه‌های بازی برای کودکان رایگان است.

وحید کیانی در تشریح برنامه های هفته ملی کودک، اظهار داشت:  پس از این روز در طول هفته این اماکن تفریخی با تخفیف ۵۰ درصد به کودکان اهوازی خدمات اراته می کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی که بین اداره کل محیط‌زیست خوزستان صورت گرفته  بازدید کودکان ابتدایی و مراکز کانون از موزه حیات‌وحش در هفته ملی کودک رایگان خواهد بود.

او همچنین  اکران فیلم های تولیدی کانون در روز جهانی کودک را در سینما هلال رایگان عنوان کرد و افزود: در طول هفته ملی کودک نیز تماشای این فیلم ها با ۵۰ درصد تخفیف همراه است.

رونمایی از سردیس شهید محمدطاها اقدامی در اهواز 

کیانی محوریت برنامه‌ های این هفته را با توجه به نزدیک بودن به اربعین حسینی، آشنا کردن کودکان با آموزه‌های دینی، با رویکردی عاشورایی عنوان کرد و ادامه داد: آیین رونمایی از سردیس شهید محمدطاها اقدامی کوچکترین قربانی حمله تروریستی ۳۱ شهریور رژه اهواز در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز، فاز ۲ پاداد، رونمایی از ۲ خودرو کتابخانه سیار کانون خوزستان در گیت بوستان اهواز، بازگشایی مرکز فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (آفرینش) در منطقه امانیه اهواز و همچنین رونمایی از تمبر هفته ملی کودک از مهم‌ترین برنامه‌های کانون خوزستان در هفته ملی کودک هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان اینکه ۵۴ مرکز ثابت کانون در ۳۰ شهر استان خوزستان همچنین برنامه‌های هفته ملی کودک را در سراسر استان اجرایی خواهند کرد، افزود: در هفته ملی کودک ۶ واحد کتابخانه سیار کانون به مناطق کم برخودار و روستای محروم استان می‌روند و برنامه‌های هفته ملی کودک را برای کودکان در آن مناطق ارائه خواهند کرد.

این عضو شورای اداری استان با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک در محل گیت بوستان اهواز، بیان داشت: دستگاه های اجرایی مختلفی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، محیط زیست، شهرداری و آتش نشانی اهواز، بهزیستی، فرماندهی انتظامی، کمیته امداد و جمعیت هلال احمر خوزستان در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ۶۰ مرکز ثابت و سیار دارد که کودکان ۶ تا ۱۷ ساله از فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار