تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۸۸۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه‌های مردم اهواز از بی آبی در برخی مناطق/ آبفا: گزارشی دست ما نرسیده است
 مدیر کل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: در خصوص قطعی آب منطقه کمپلوشمالی هیچ گزارشی به دست ما نرسیده است و همچنین قطعی یک ماهه آب در منطقه کیان شهر حقیقت ندارد.  

 ساکنان منطقه کیان شهر اهواز از قطعی های روزانه و پی در پی آب سخن می گویند و همچنین ساکنین منطقه کمپلو شمالی، امروز از قطعی چند ساعته آب بدون اطلاع گلایه کردند.

بهنام مریدی مدیر کل شرکت آب وفاضلاب اهواز امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در خصوص قطعی آب منطقه کمپلوشمالی با توجه به پیگیری ها از 122، هیچ گزارشی به دست ما نرسیده است و با صحبت های انجام شده با رئیس شبکه توزیع آب، رئیس شبکه از عدم گزارشی مبنی بر قطعی آب از سوی ساکنان منطقه خبر داد.

وی افزود: منطقه کیان شهر باتوجه به آنکه در ابتداء شبکه توزیع آب قرار دارد یکی از بهترین منطقه ها و پرفشارترین منطقه ها از نظر وضعیت آب رسانی می باشد.

مریدی گفت: با توجه به شکستگی خط آب در هفته گذشته، ترمیم شکستگی خط آب در همان روز و در طول 4 الی 5 ساعت انجام گرفت.

مدیرکل آبفا اهواز ادامه داد: خط آبی که در هفته گذشته به علت شکستگی ترمیم شد، بامداد شب گذشته از همان نقطه دچار ترکیدگی خط آب شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ترکیدگی خط آب در شب اتفاق افتاد و با توجه به حجم بالای آب گرفتگی در منطقه ترمیم خط آب به اول صبح فردا موکول شد.

مریدی گفت: صبح امروز، سریعا با تانکر آب عملیات آب رسانی و توزیع آب به مردم را آغاز کردیم و با 4 دستگاه تخلیه آب و بیل مکانیکی، آب منطقه تخلیه شده و مشکل شکستگی خط آب تا ساعت یک ظهر مرتفع شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار