تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاع رسانی تبلیغی
آموزش فیبروز ابرو
فیبروز ابرو روشی جدید برای سایه و هاشور ابرو ها می باشد که با استفاده از دستگاه مخصوص و ویژه انجام می گیرد‌. فیبروز ابرو جز روش های نیمه دائمی می باشد زیرا برای هاشور زدن از سوزن های یکبار مصرف استفاده می شود و باعث زیبایی ابرو ها می شود و پس از مدتی دوباره باید این عمل صورت گیرد.

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید برای زیبا سازی ابروها می باشد. فیبروز ابرو که امروزه بسیار پر کاربرد به خصوص برای خانم های شیک پوش و زیبا می باشد و جایگزین مناسبی برای سایر روش های قدیمی می باشد.

فیبروز ابرو چیست؟؟

سوال بسیار از کسانی که به تازگی با این واژه آشنا شده اند معنا و چگونگی آن می باشد.

 فیبروز ابرو روشی جدید برای سایه و هاشور ابرو ها می باشد که با استفاده از دستگاه مخصوص و ویژه انجام می گیرد‌.

 فیبروز ابرو جز روش های نیمه دائمی می باشد زیرا برای هاشور زدن از سوزن های یکبار مصرف استفاده می شود و باعث زیبایی ابرو ها می شود و پس از مدتی دوباره باید این عمل صورت گیرد.

آموزش فیبروز ابرو

 فیبروز ابرو

 فیبروز ابرو چگونه انجام می شود؟

در ابتدا خطوط ابرو بر روی تاج ابرو باید کشیده شود و سپس پس از چندین بار مشخص کردن خطوط ابرو عمل شوک دادن به رنگ می باشد که پس از مدتی ابرو رنگ می گیرد و سپس باید فرایند بی حسی انجام شود و سپس تزریق و عمل فیبروز ابرو با سوزن ها انجام می شود.

یک نکته برای شما چند روز قبل از این عمل نباید شما ابروهایتان را رنگ کنید و هنگام فیبروز ابرو نیز از رنگ های روشن استفاده نفرمایید.

آیا وب سایتی برای آموزش فیبروز ابرو در تهران وجود دارد؟

وب سایت های زیادی برای آموزش فیبروز در تهران وجود ندارد اما یکی از معتبر ترین وب سایت ها وب سایت آناهید می باشد که تنها وب سایت فوق تخصصی آموزش فیبروز ابرو در شمال تهران می باشد که به بهترین روش به شما آموزش خواهد داد و پس از اتمام آموزش ها شما تبدیل به یک استاد ماهر در این زمینه خواهید شد و می توانید از آن استفاده نمایید.

وب سایت آناهید با بهره گیری از بهترین روش های آموزش شما را به یک حرفه ای تبدیل می کند

مزایا  فیبروز ابرو چیست؟

این روش باعث قرینه شدن ابرو ها و متعادل سازی فاصله آنها می شود.

این روش باعث فرم دهی تاج های ابرو می شود و آنها را از حالت عادی و تکراری روزمره در می آورد.

حالت طبعی و زیبایی به ابرو های می بخشد.

در این نوع تتو ابرو شما می توانید به راحتی آن را پاک نمایید و شکل و حالت آن را بدون هیچ مشکلی تغییر دهید.

درد، سوزش و خارش و عوارض این روش نسبت به روش های قدیمی کمتر است به دلیل تتو و تزریق در عمق کم پوست.

این روش به دلیل استفاده از دستگاه از دقت بالایی برخوردار می باشد.

وب سایت آناهید تنها مرکز آموزش فیبروز در تهران می باشد که شما را به استادی توانا و مهار تبدیل می کند و شما را از مراجعه به سالن های زیبایی بی نیاز می کند و باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

منبع وب سایت آناهید

آموزش فیبروز ابرو

 فیبروز ابرو

عیوب روش فیبروز ابرو چیست؟

از جمله معایب این روش این است که به دلیل استفاده از دستگاه خاص نیازمند دقت بالایی می باشد و یاید افراد متخصص و با تجربه در این زمینه فعالیت کنند. و همچنین افرادی که قبلا از تتو و سایر روش ها استفاده کرده اند نمی توانند از روش فیبروز ابرو استفاده کنند و کسانی می توانند از این روش استفاده کنند که تا حال هیچ یک از روش های تتو را امتحان نکرده باشند.

چه عواملی در ماندگاری هاشور ابرو موثر است؟

برای اینکه ماندگاری ابرو خود را بالا ببرید باید به نکاتی همچون:

عمق هاشور: عمق هاشور بسیار مهم است هر چه هاشور در عمق بیشتر پوست قرار گیرد ماندگاری نیز تا حدود ۳ تا ۴ سال افزایش می یابد.

نوع پوست: یکی از عوامل موثر در ماندگاری بیشتر هاشور پوست شخص می باشد هر چه که پوست چرب تر باشد ماندگاری نیز کمتر خواهد بود پس قبل از انجام این روش از اسکراب های صورت استفاده کنید.

:
:
:
آخرین اخبار