تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۸۸۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا حرفه ای ها هتل های 4 ستاره را رزرو می کنند
چرا حرفه ای ها هتل های 4 ستاره را رزرو می کنند
تمام افراد حرفه ای در سفر قبل از اینکه قدم در مسیر رسیدن به مقصد بگذارند، رزرو هتل یا هتل آپارتمان و سایر اماکن اقامتی را انجام می دهند. این گروه از افراد بخاطر داشتن تجربه سفرهای زیاد به خوبی می توانند هزینه ها را به گونه ای مدیریت کنند که به کیفیت لطمه ای وارد نشود. رزرو هتل های ارزان با اقامت 24 از نظر این افراد تا حد زیادی با انتخاب هتل های 4 ستاره برابری دارد! دلیل این انتخاب را در ادامه با سامانه رزرو هتل اقامت 24 بخوانید.

مدیریت هزینه با رزرو هتل ارزان

در تمام دنیا بهترین و لوکس ترین و البته گران ترین هتل ها 5 ستاره می باشند و در اغلب مواقع شرایط بسیار مناسبی برای اقامت در طول سفر دارند. اما گران بودن این هتل ها باعث میشود تا گزینه ای مناسب برای تمام افراد محسوب نشود. در مقابل، هتل هایی که کمتر از سه ستاره دارند ممکن است کیفیت مناسبی نداشته باشند و امکانات کمتری را برای مسافران ارائه دهند و به همین خاطر برای افرادی که کیفیت برایشان مهم می باشد نمی توانند انتخاب خوبی باشند. هتل های 4 ستاره که کیفیت را با قیمت مناسب تلفیق کرده اند بهترین گزینه خواهد بود. مخصوصا اگر مقصد سفر یکی از شهرهای توریستی باشد، چون تنوع بسیار خوبی در بین این هتل ها به چشم میخورد.

به عنوان مثال در سفر به شهری مانند مشهد که توریستی ترین شهر ایران به شمار می آید، انتخاب های خوبی مانند هتل مشهد، هتل جواد، تارا، الماس نوین، کیانا، ایران و هتل عماد وجود دارد. در سایر شهرها مانند کیش، شیراز، تهران، اصفهان و غیره نیز تنوع خوبی از نظر هتل های ارزان و با کیفیت وجود دارد.

حفظ کیفیت هتل

در تمام دنیا هتل های 4 ستاره از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارند و این مساله در هتل های داخلی نیز وجود دارد. در نتیجه افرادی که کیفیت و ارزان بودن سفر را با هم می خواهند، به دنبال هتل های 4 ستاره هستند. البته باید در نظر داشته باشید که این یک قانون همیشگی نیست و ممکن است در برخی از مواقع هتل در سطح مطلوبی از کیفیت نباشد. حتی ممکن است هتل 4 ستاره گران تر از 5 ستاره باشد و اصلا جای تعجب نیست!

ویژگی های اصلی در هتل های 4 ستاره

هتل ها بر اساس ویژگی های مختلف از قبیل تعداد طبقات، مساحت، نوع امکانات و خدمات و سرویس هایی که در آنها ارائه می گردد رتبه بندی میشوند. این معیارها در کشورهای مختلف با هم متفاوت می باشد. در حالت کلی می توان گفت که هتل های 4 ستاره در سطح متوسط در بین سایر رتبه ها قرار گرفته است. به طوریکه امکانات و تجهیزات موجود در رستوران و اتاق و سایر بخش ها از هتل های 5 ستاره کمتر و از 3 ستاره ها بیشتر است.

تنوع غذایی مناسب در منوی غذایی، حمل چمدان های مسافران توسط کارکنان هتل، نظافت اتاق ها در هر ساعت از شبانه روز که مسافر بخواهد، لابی تقریبا بزرگ با امکانات مناسب از جمله ویژگی های این هتل ها به شمار می روند.

چرا حرفه ای ها هتل های 4 ستاره را رزرو می کنند

چطور هتل های 4 ستاره را ارزان تر رزرو کنیم؟

تفاوتی ندارد که برای رزرو هتل ارزان، هتل های 4 ستاره را انتخاب کنید یا سه ستاره، در هر صورت می توان با چند راهکار ساده شرایطی را فراهم کرد تا گزینه های ارزان تر را انتخاب نمود. به عنوان مثال می توان در روزهایی از سال سفر کرد که تقاضا برای سفر در مقصد مورد نظر کمتر باشد. در سفرهای داخلی فصل پاییز و زمستان قشم و سایر شهرهای جنوبی به شدت مورد توجه گردشگران قرار میگیرد و در مقابل تابستان کاملا خلوت هستند. در این بازه های زمانی تفاوت زیادی از نظر قیمت هتل ها وجود دارد که باید از این فرصت استفاده کرد.

علاوه براین، با دقت در موقعیت مکانی هتل می توان به شدت بر ارزان بودن هتل تاثیر بگذارید. به عنوان مثال در سفر به شیراز اگر هتل هایی که فاصله زیای با مرکز شهر و جاذبه های گردشگری دارند را انتخاب کنید، قیمت بهتر و مناسب تری خواهند داشت.

رزرو هتل ارزان از سایت های تخفیف دار

یکی دیگر از کارهایی که افراد حرفه ای برای تجربه سفرهای بیشتر و ارزان تر انجام می دهند، رزرو آنلاین هتل از طریق سایت هایی می باشد که تخفیف های ویژه ارائه می دهند. رزرو اینترنتی هتل از این سایت ها باعث میشود تا بتوانید هزینه ای بسیار متفاوت با نرخ واقعی هتل را برای رزرو پرداخت کنید.

سایت رزرو اینترنتی هتل اقامت24 یکی از بهترین و با سابقه ترین سایت هایی می باشد که این امکان را برای تمام سایت های داخلی فراهم نموده است. با تخفیف های ارائه شده در اقامت24 می توانید هتل های مورد نظر را با تخفیف های بیش از 50 درصد رزرو کنید.

چرا حرفه ای ها هتل های 4 ستاره را رزرو می کنند

توجه به شرایط استرداد هتل

کنسل شدن برنامه های سفر برای همه، حتی حرفه ای ترین و منظم ترین افراد نیز ممکن است رخ دهد و دلایل زیادی برای مساله وجود دارد. به همین خاطر باید قبل از انتخاب هتل پیش بینی این شرایط را داشته باشید و شرایط استرداد را بررسی کنید. دقت داشته باشید که با توجه به نوع هتل و همچنین مقصد سفر ممکن است شرایط استرداد با هم متفاوت باشد و گاهی اوقات هتل غیر قابل کنسل کردن است. به عنوان مثال هتل هایی که چارتر هستند و یا هتل های مشهد در تعطیلات نوروز و سایر روزهای اوج سفر در اغلب مواقع غیر قابل استرداد می باشند.

هزینه استرداد هتل را اگر بتوانید کنترل کنید، در نهایت با کنسل شدن برنامه سفر می توانید جلوی ضررهای مالی زیاد را بگیرید. البته دقت داشته باشید که بخشی از هزینه استرداد هتل، هزینه کارمزدی می باشد که سایت ها برای انجام این کار دریافت می کنند. البته اقامت24 از جمله سایت هایی می باشد که این کارمزد را حذف کرده است تا رزرو های کنسل شده از طریق این سایت با درصد جریمه کمتر کنسل شوند.

سایت رزرو اینترنتی هتل اقامت 24؛ اولین رزرواسیون کاملا آنلاین هتل های سراسر ایران یکی از بهترین انتخاب های حرفه ها می باشد. چون این سامانه لیست جامعی از هتل، ویلا، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بومگردی و سایر اماکن اقامتی را ارائه داده و فرصت رزرو لوکس ترین هتل ها تا ارزان ترین گزینه را فراهم نموده است.

:
:
:
آخرین اخبار