تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۸۸۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا طراحی سایت با وردپرس؟
چرا طراحی سایت با وردپرس؟
طراحی وب سایت و سئو به عنوان دو جزو جدایی‌ناپذیر که همیشه مکمل یکدیگر هستند، کسب‌و‌کار، محصولات یا خدمات شما را در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار می‌دهند. از این‌رو موجب می‌شوند تا افراد زیادی با کسب‌و‌کار، محصولات و خدمات شما آشنا شوید، درنتیجه فروش شما افزایش پیدا کند و درنهایت می‌توانید برند یا شرکت خود را به صورت چشم‌گیری توسعه و گسترش دهید. درصورتی که در گذشته که هنوز اینترنت و مباحثی مانند طراحی وب سایت و سئو مطرح نبود تنها افرادی که در محله شما زندگی می‌کردند به این دلیل که چندین بار از کنار مغازه یا فروشگاه شما عبور کرده بودند با محصولات یا خدمات شما آشنایی داشتند اما با توسعه و گسترش تکنولوژی و پیدایش اینترنت، مباحث طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی مطرح شدند تا کسب‌و‌کار شما را به دنیا نشان دهند. مطمعنا زمانی که تعداد افراد بیشتری برند یا شرکت شما را بشناسند، تعداد مشتریان شما نیز افزایش پیدا می‌کنند، دقیقا طراحی وب سایت و افزایش رتبه بهینه‌سازی آن در موتورهای جستجو به ویژه گوگل زمینه‌ای را برای دیده شدن کسب‌و‌کار و افزایش چشم‌گیر مشتریان شما فراهم می‌کنند.

شاید با خودتان فکر کنید که برای داشتن یک وب سایت باید هزینه زیادی پرداخت کنید و حتما باید از دانش و اطلاعات فنی زیادی برخوردار باشید اما جالب است بدانید که داشتن یک وب سایت بدون پرداخت هزینه‌های گزاف و بدون داشتن دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی امکان‌پذیر است. اما چگونه؟ شما می‌توانید از پکیج سایت‌ساز رایگان وردپرس برای داشتن یک وب سایت مناسب استفاده کنید. این پکیج تمامی آپشن‌ها و گزینه‌های مورد نیاز شما را برای قرار دادن تصاویر، محتوای نوشتاری و ویدئویی و ... در اختیار شما قرار می‌دهد از این‌رو لازم نیست از دانش و اطلاعات فنی در حیطه برنامه‌نویسی برخوردار باشید یا مجبور شوید در قسمتی از وب سایت یکسری کدها را تغییر دهید. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را بیشتر با این سیستم سایت‌ساز رایگان آشنا کنیم.

دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس


چرا طراحی سایت با وردپرس؟

براساس تحقیقاتی که بر روی میزان استفاده کاربران از سیستم‌های سایت‌ساز صورت گرفته است، محبوب‌ترین و برترین سیستم طراحی وب سایت، سیستم سایت‌ساز رایگان وردپرس است به گونه‌ای که محبوبیت این سیستم 51 درصد است و محبوبیت سایر سیستم‌های طراحی وب سایت مانند ویکس، جولا، اسکویر اسپیس و ویلی به ترتیب، 7، 4، 4 و 2 درصد است. اما چه عواملی موجب شده است که طراحی سایت با وردپرس تا این حد بین کاربران دنیای وب محبوب باشد؟ در ادامه به دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس اشاره خواهیم کرد.

· طراحی سایت با وردپرس رایگان است

همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس این است که این سیستم‌ سایت‌ساز کاملا رایگان است به گونه‌ای که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید جدیدترین و آخرین نسخه بروزرسانی شده آن را از وب سایت وردپرس دانلود کرده و از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که طراحی سایت با وردپرس تنها در ابتدا رایگان است چراکه اگر بخواهید رتبه سئو آن را در موتورهای جستجو به ویژه گوگل افزایش دهید باید آن را شخصی‌سازی کنید از این‌رو باید شخصی‌سازی آن را به یک تیم قدرتمند برنامه‌نویسی بسپارید. شرکت طراحی وب سایت ایران سایت با برخوردار بودن از سابقه کار طولانی مدت در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت می‌تواند وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل کند و با استفاده از اصول و تکنیک‌های سئو در آن رتبه بهینه‌سازی آن را در گوگل به صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

· وردپرس ساده و انعطاف‌پذیر است

هیچ چیز بهتر از این نیست که یک پکیج آماده با امکانات و آپشن‌های متعدد برای طراحی یک سایت در اختیار همه قرار بگیرد. خوشخبتانه سیستم سایت‌ساز وردپرس تمامی ویژگی‌ها و امکانات لازم برای طراحی یک وب سایت مناسب را دارد و به قدری ساده و انعطاف‌پذیر است که تمامی کاربران بدون هیچ گونه سردرگمی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و با استفاده از آن وب سایت مدنظر خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

· امکان طراحی انواع سایت‌ها با وردپرس وجود دارد

برخی‌ها بر این باورند که با استفاده از وردپرس تنها می‌توان سایت‌های بسیار ساده جهت معرفی محصولات یا وبلاگی را طراحی کرد درصورتی که سیستم سایت‌ساز وردپرس از هیچ گونه محدودیتی در این زمینه برخوردار نیست. به گونه‌ای که می‌توان با استفاده از آن انواع وب سایت‌ها اعم از وب سایت‌های تجاری، ورزشی، خبری و ... را طراحی کرد. البته همانطور که اشاره کردیم برای اینکه بتوانید امکانات و آپشن‌های وب سایت وردپرس خود را افزایش دهید و آن را به یک وب سایت حرفه‌ای و کاملا تخصصی تبدیل کنید باید از یک تیم قدرتمند برنامه‌نویسی کمک بگیرید. این مسئله در زمینه افزایش رتبه سئو وب سایت شما نیز صادق است.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای وردپرس با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.

:
:
:
آخرین اخبار