تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۸۸۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان عشایری خوزستان توسط خیرین
 مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر توسط خیرین بین دانش‌آموزان عشایری خوزستان خبر داد.

 حمید قنبری با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی که با ارگان‌های دولتی، بانک‌ها و خیرین انجام شد، بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان عشایری تهیه و میان آن‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: امسال نیز رایزنی‌هایی صورت گرفته است و امیدوارم همانند سال گذشته چشمان دانش‌آموزان عشایری با دستان پر مهر خیرین بیش از پیش بدرخشد.

وی تصریح کرد: تا کنون نزدیک به ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر توسط گروه‌های خَیر و خودجوش با هماهنگی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش عشایر خوزستان در مناطق مختلف عشایری توزیع شده است اما این مقدار کافی نیست.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: موفقیت‌های دانش‌آموزان عشایری در چند ساله گذشته، مرهون تلاش‌های معلمان و فضل و بخشش خیرینی است که امکانات لازم را برای ادامه تحصیل این دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به پویش "مشق احسان" گفت: پویش همگانی و کشوری مشق احسان در حال اجرا شدن و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است و امیدوارم این پویش به داد دانش‌آموزان نیازمند عشایری بیاید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار