تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۸۸۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبرسانی به 13 روستای بخش مرکزی اهواز بهبود می‌یابد
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز گفت: در راستای بهبود وضعیت آبرسانی به 13 روستای مسیر دهستان لامی در بخش مرکزی شهرستان اهواز عملیات حفاری و کارگزاری خط انتقال آب جدید آغاز شد.

محمود آریاخاکی  اظهار کرد: عملیات حفاری و کارگزاری 1500 متر خط لوله از محل اسکله آبگیر تا تاسیسات آبرسانی روستایی شهدای دغاغله آغاز شد تا 20 هزار نفر از ساکنان روستاهای شهرستان اهواز نگرانی در بحث تامین آب نداشته باشند.

وی ادامه داد: آبرسانی به 13 روستای مسیر لامی پایدار است، اما با توجه به اینکه خط انتقال فعلی فرسوده و کوچک است، میزان برداشت آب از رودخانه کارون به شکلی است که سرعت خالی شدن مخازن ذخیره آب بیشتر است و باید اصلاح شود.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز تصریح کرد: خط لوله جدید در راستای افزایش میزان برداشت آب کارگزاری خواهد شد تا وضعیت آبرسانی به ساکنان 13 روستای مسیر دهستان لامی در بخش مرکزی شهرستان اهواز را مطلوب و رضایت بخش کند.

آریاخاکی عنوان کرد: تخریب و آسیب دیدگی مقدار زیادی از خط انتقال موجود بر اثر حفاری‌های سیل‌بندها در بحران سیلاب سال جاری نیز یکی دیگر از دلایلی بود تا پروژه حفاری و کارگزاری خط لوله جدید آغاز شود و وضعیت آبرسانی به 20 هزار نفر از ساکنان روستاهای اهواز بهبود پیدا کند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار