تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۸۸۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مشاور وزیر نیرو از مواکب اربعین در مسیر مرز چذابه
مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد عتبات وزارت نیرو از نحوه خدمات‌رسانی مجموعه وزارت نیرو و شرکت توزیع برق اهواز به مواکب اربعین حسینی واقع در مسیر طریق الحسین (ع) به سمت پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

 سید یعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو امروز، 15 مهرماه در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان در امر خدمت رسانی به زوار اربعبن حسینی همچون هشت سال دفاع مقدس پیشرو بوده و امروز نیز در بازدیدی که از مواکب منطقه سیاحی و عین دو در ابتدای مسیر چذابه انجام شد، شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در منطقه بودیم.

محمدمرادی افزود: براساس آمار اعلام‌شده از سوی ستاد عتبات عالیات کلانشهر اهواز، تعداد 220 موکب در طول مسیرهای اصلی و فرعی برپا شده و در این زمینه شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز خدمات‌رسانی بسیار مطلوبی را در بحث احداث شبکه روشنایی و برقدار کردن این موکب‌ها ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های توزیع برق خوزستان و کلانشهر اهواز نهایت همکاری را با مسئولین مواکب در طول مسیر پایانه‌های چذابه و شلمچه داشته باشند و نسبت به ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها اقدام کنند. خوشبختانه در این زمینه شاهد بودیم که موکب‌داران از خدمات ارائه شده رضایت دارند.

مشاور وزیر نیرو بیان کرد: مجموعه صنعت برق از ماه‌ها قبل بصورت شبانه‌روزی عملیات گسترده‌ای را در کلیه پایانه‌های مرزی جهت پایداری شبکه و نیز اجرای پروژه‌های زیرساختی تامین برق و روشنایی به‌خصوص تجهیز پارکینگ‌ها و مواکب انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما علاوه بر ارائه تامین برق مواکب با اعزام کارشناسان فنی ایمنی در محل، نسبت به بررسی کابل، تابلو برق و سیم کشی داخلی اقدام و بازرسی‌های لازم را انجام داده و موارد خطرآفرین را به متولیان مواکب تذکر می‌دهند تا نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار