تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۸۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیریان‌دوست: تارتار به قراردادش پایبند باشد و به مسجدسلیمان برگردد
 مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود.

مهران نصیریان‌دوست در خصوص تصمیم  مهدی تارتار بر جدایی از این تیم، اظهار کرد: در آغاز لیگ شرایط سختی از نظر مالی داشتیم ولی هر طور که بود لیگ را آغاز کردیم و تلاش‌مان جذب بازیکنان مدنظر آقای تارتار بود و حدودا 50 روز نیز در تهران اردوی خوب داشتیم. خدا را شکر تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست آورده‌ایم و این مهم با اقدامات صورت گرفته و تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است.

وی با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ تارتار با ما قرارداد دارد و از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم فوتبال است و از تارتار می‌خواهم با این تصمیم‌اش باعث تضعیف روحیه هواداران پرشور مسجدسلیمانی نشود و احساسات این هواداران را در نظر بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی مواجه هستند اما خدا را شکر مشکلات ما در حال مرتفع شدن هستند، پس از تارتار که یک مربی حرفه‌ای و مرد روزهای سخت است، انتظار داریم به تمرینات تیم برگردد.

وی خاطرنشان‌کرد: حق‌الزحمه بازیکنان نیز طبق چکی که باشگاه به کادر فنی داده است نیز تا 24 مهرماه پرداخت خواهد شد. مسوولان خوزستانی از جمله استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جدیت به دنبال مرتفع کردن مشکلات باشگاه هستند و به زودی نیز مشکلات رفع خواهند شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار