تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۸۸۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان:
ممنوعیت تردد کامیون های حمل بار در چذابه/تردد اتوبوس ها آزاد است
فرماندار دشت آزادگان گفت: از امروز تردد کامیون های حمل بارهای صادراتی در مرز خوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می شود.

حسن سیلاوی با بیان اینکه برقراری امنیت  چه داخل کشور و چه در مرز عراق مهمترین هدف ما است، اظهار کرد: جلسات شورای تامین و کمیته امنیتی ستاد اربعین به صورت  مستمر در حال برگزاری است.

وی افزود: به علت نبود زیر ساخت های لازم اجازه عبور و مرور خودروهای شخصی از کلیه مرزها داده نشده اما طبق مذاکره با کشور عراق، اتوبوس های دربستی که دارای شرایط از پیش اعلام شده هستند، می توانند از مرز چذابه تردد داشته باشند.

فرماندار دشت آزادگان اظهار کرد: ۱۰ اتوبوس دربستی روز گذشته وارد مرز چذابه شدند که با انجام کارهای گمرکی دو اتویوس شب گذشته از مرز عبور و هشت اتوبوس امروز تردد می کنند.

وی با تاکید بر استفاده زائرانی که با خودروهای شخصی خود به مرز سفر می کنند از پارکینگ های تعیین شده، عنوان کرد: در صورت پارک خودرو ها در دیگر مکان ها با یدک کش به پارکینگ منتقل می شوند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: ۹۰ هکتار پارکینگ با ظرفیت بالغ بر ۷۲ هزار هکتار آماده است و پارکینگ های اضطراری نیز آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه پارکینگ ها توسط مامور مورد تایید نیرو انتظامی و دوربین ها چک می شوند، گفت: هزینه پارکینگ ها هر ۲۴ ساعت پنج هزار تومان است و خودروها از ابتدای ورود بیمه می شوند.

سیلاوی عنوان کرد: از امروز تردد کامیون های حمل بار صادرات از این مرز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: همچنین تردد افراد نیز طبق کارت صادر شده انجام می شود و تردد های غیر ضرور کاهش می یابد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار