تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۸۸۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار ۱۲۹موکب آبادانی در بخش عراقی و ایرانی شلمچه
 دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان گفت: تعداد ۹ موکب در بخش عراقی شلمچه و ۱۲۰ موکب در موقعیت شهرستان آبادان در بخش ایرانی شلمچه از سوی این شهرستان مستقر شده است.

محمد طاهری  افزود: رقم مواکب امسال نسبت به پارسال پنج موکب بیشتر است که در حال حاضر کار استقرار تمامی مواکب آبادان به پایان رسیده و خادمان در حال پذیرایی از زائران حسینی هستند.

وی اظهار کرد: تمام زیرساخت های مورد نیاز مواکب موقعیت شهرستان آبادان در منطقه شلمچه با پیگیری مستقیم معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان و توسط دستگاه های اجرایی، موکب داران و ستاد عتبات عالیات شهرستان مهیا شد.

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان تصریح کرد: هر روز ۲ تانکر آب آشامیدنی تصفیه به میزان ۳۲ هزار لیتر با همکاری پتروشیمی آبادان و شهرداری چوئبده کار آبرسانی به مواکب را انجام می دهند که این سهمیه آب به غیر از سهمیه ی  آب بسته بندی معدنی است.

طاهری یادآور شد: با توجه به انجام کار لوله کشی مورد نیاز مواکب آبادان از طریق اداره آبفا این شهرستان آب مورد نیاز آنها برای شستشو از این طریق تامین می شود.

وی گفت: همچنین عملیات برق کشی، لوله کشی آب و نصب ۳۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ حمام سیار توسط ادارات برق، آبفا و شهرداری آبادان پایان یافته و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به استقرار خودروهای فوریت های پزشکی همراه با تیم پزشکی و تجهیزات کامل دارویی، آتش نشانی و حمل پسماند در محل استقرار مواکب افزود: ظرفیت اسکان برای ۱۶ هزار و ۱۰۰ زائر در مواکب آبادان آماده شده که لیست مربوطه همراه با تلفن و آدرس محل دقیق محل های استقرار در اختیار فرمانداری خرمشهر قرار گرفته است.

 وی از همکاری و تعامل تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان آبادان به جهت آماده سازی مواکب در موقعیت این شهرستان در مرز شلمچه قدردانی کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار