تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۸۸۵۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس و مساجد آبادان
نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس و مساجد آبادان

مدیر اداره آب و فاضلاب آبادان از نصب ابزار و تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس، مساجد و اماکن عمومی شهر آبادان خبر داد.

علیرضا خلیلی نیا استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف و اصلاح تأسیسات و تجهیزات ساختمان‌ها را از جمله موثرترین روش‌ها برای مدیریت مصرف آب عنوان کرد و تهیه، تولید و توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی در جهت آگاه سازی دانش‌آموزان و شهروندان برای رعایت الگوی مصرف صحیح آب را از جمله اهداف این طرح دانست.

وی در افزود: اجرای این امر را از دیگر اقداماتی است که اداره آبفا به منظور آشنایی بیشتر مردم در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام داده است.

خلیلی نیا در ادامه درباره مدیریت مصرف بهینه آب که در راستای آشنایی شهروندان با مصرف بهینه آب است، افزود: با توجه به اهمیت تداوم آموزش و فرهنگ سازی در خصوص اصلاح مصرف آب و تبیین راهکارهای صحیح مصرف آب در بین کودکان، خانواده‌ها و مشترکین گرامی، این اداره امسال نیز مانند سال‌های قبل  نسبت به نصب ابزارآلات کاهنده مصرف آب در مدارس و مساجد سطح شهر آبادان از جمله شیرهای کم مصرف، مخصوص صرفه جویی در مصرف آب اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۴۰۰ شیر کم مصرف در مدارس و مساجد شهر نصب شد.

خلیلی نیا با اشاره به اینکه نصب ابزار و تجهیزات کاهنده توسط اداره متبوعش در اماکن عمومی شهر آبادان در دست انجام است،  بیان کرد: اداره آبفا این شهر در سال‌های گذشته نیز شیرآلات کاهنده و همچنین ابزارآلات کاهنده مصرف آب را در بین مدارس، مساجد و اماکن عمومی شهر آبادان نصب کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار