تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۸۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی اربعین در معادلات منطقه تاثیرگذار است
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و نقش آن در معادلات منطقه گفت: این راهپیمایی بزرگ، سیاست های مذبوحانه آمریکا را در خاورمیانه با شکست مواجه می کند.

محمد حیدری افزود: کنگره بزرگ اربعین حسینی استراتژی جهان تشیع برای خنثی سازی توطئه های دشمن و حاکمیت نظام لیبرالیسم است.
وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث بصیرت افزایی و خنثی کردن توطئه های دشمن می شود، اظهار داشت: مردم و مسئولان همراه با شیعیان دیگر کشورها در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری گردهم می آیند و در جدال بین مکتب تشیع و لیبرالیسم اجازه به نتیجه رسیدن توطئه های دشمن را نمی دهند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به نقش اربعین در بصیرت و معرفت افزایی جامعه افزود: مردم زمان شناس و دشمن شناس هستند و با تمام وجود در صحنه اربعین حاضر می شوند.  
وی درخصوص اقدامات ستاد اربعین دزفول گفت: اقداماتی که در قالب ۲۱ موکب توسط این ستاد انجام شده چشمگیر و قایل تقدیر است و شهرهای تابعه دزفول امکانات و تجهیزات خود را در مرز مستقر کرده اند.
حیدری با بیان اینکه موکب های ۲۱ گانه دزفول آماده پذیرایی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و غذایی به هزاران زائر اربعین حسینی هستند، گفت:  شهرستان دزفول معین دشت آزادگان و مرز جذابه هست و  نیازمندی های این مناطق را نیز تامین می‌ کند.  
وی اظهار داشت: خیمه گاه اصلی که نقطه مرکزی جذب زائران است تا ۲ روز آینده همراه با زینبیه و حسینیه آماده می شود ضمن اینکه آشپزخانه موکب دزفول نیز روزانه ۲ هزار پرس غذا تهیه می کند که در آینده این تعداد به بیش از پنج هزار پرس خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از کمک های خیران و مشارکت های مردمی  به ستاد اربعین تقدیر کرد و افزود: با توجه به واریز وجوه زیادی به ستاد اربعین دزفول، نیازمندی های موکب ها متناسب با نیاز زائران تامین می شود.  
وی ضمن تقدیر از اقدامات مدیران موکب ها که باعث احساس نا امنی برای دشمنان شده اند، گفت: هلال احمر دزفول در مرز جذابه مستقر شده و به زائران خدمات رسانی می کند.
حیدری با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک های خیران و مشارکت هرچه بیشتر آنها هستیم، افزود: بعد از آماده سازی موکب ها برای برگزاری راهپیمایی حرم تا حرم در دزفول برنامه ریزی می شود.

موکب شهرستان دزفول به عنوان بزرگترین موکب مستقر در پایانه مرزی چذابه فعالیت خود را از دیروز آغاز کرده و تا چند روز بعد از اربعین نیز به ارائه خدمات به زائران خواهد پرداخت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار