تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۸۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان تشییع شد
پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان تشییع شد.
 
پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان تشییع شد

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان تشییع شد.

پیکر پاک این شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جوانان خوزستانی و جمعی از نیروهای نظامی در آبادان تشییع و سپس راهی اروند شد.

پیکر مطهر این شهید گمنام از کنار یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر 8 در آبهای خروشان اروند رود تشییع شد و سپس به ناو تیپ ذوالفقار اروند انتقال یافت.

در ناو تیپ ذوالفقار اروند نیروهای این تیپ در یک آئین ویژه از شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند و چون برادری مهربان او را در آغوش کشیدند.

پیکر پاک این شهید گمنام بر دوش مردم خونگرم آبادان، خرمشهر، چوئبده، مینوشهر و اروندکنار تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد و سپس در منزگاه ابدی در ناو تیپ ذوالفقار اروند آرام گرفت.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آرامش و امینتی که ما داریم به برکت خون پاک شهدایی است که هم اکنون میزبان پیکر پاکشان هستیم.

شهید گمنام ناو تیپ ذوالفقار اروند یک جوان ایرانی است که در سن 25 سالگی در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی شرق بصره به فیض شهادت نائل آمد و پس از 37 سال غربت به خاک وطن بازگشت.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار