تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۸۸۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در دومین نشست ستاد اربعین صنعت نفت تاکید کرد؛
انسجام شرکت های تابعه وزارت نفت در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین

دومین نشست ستاد اربعین صنعت نفت در استان خوزستان با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت در استان به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این نشست روز دوشنبه 1 مهرماه 1398 با حضور صدیقی مدیرکل امور شهری شوراهای استانداری خوزستان با هدف هم افزایی و هماهنگی شرکت های تابعه وزارت نفت برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و رئیس ستاد اربعین صنعت نفت خوزستان اظهار داشت: این ستاد با هدف انسجام و هماهنگی شرکت های تابعه وزارت نفت در استان برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین تشکیل شد و نمایندگان این شرکت ها عضو این ستاد هستند.

مهندس احمد محمدی گفت: در سال های گذشته شرکت های تابعه وزارت نفت به صورت جداگانه با ستاد اربعین استان خوزستان همکاری داشته اند که مقرر شد از سال جاری کمک ها و خدمات آنها با وحدت رویه و متناسب با ظرفیت ها و امکانات شرکت ها ارائه گردد.

وی افزود: ستاد اربعین صنعت نفت استان خوزستان نیازمندی های ستاد اربعین استان را دریافت نموده و کارها متناسب با توانمندی هر شرکت به آنها واگذار می شود تا بتوانیم با استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود بخشی از نیازهای زائرین محترم را مرتفع سازیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین بر مستندسازی فعالیت های ستاد اربعین صنعت نفت استان خوزستان توسط کمیته اطلاع رسانی تاکید کرد و هماهنگی روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت در استان را با این کمیته خواستار شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان نیز در این نشست با تشریح فعالیت های ستاد اربعین استان خوزستان برای آماده سازی مرزهای چذابه و شلمچه به منظور خدمت رسانی به زائران گفت: خدمات رسانی به زائران در این دو مرز از آغاز سفر تا یک هفته پس از روز اربعین انجام می شود و آماده سازی زیرساخت ها از جمله جاده های دسترسی، پارکینگ ها، شبکه آب و فاضلاب در حال انجام است.

شهـــــاب صــــــدیقی با بیان اینکه بخشی از زیرساخت ها در جریان سیل آسیب دید گفت: امسال در بحث زیرساخت ها هم در زمینه تعمیر و هم در زمینه توسعه کار کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد زائران عبوری از شلمچه و چذابه افزایش یابد افزود: انتظار داریم شرکت های نفتی در زمینه تامین نیازمندی های ستاد اربعین استان از جمله تامین ماشین آلات سبک، اتوبوس، کانکس، تانکر آب و مکنده فاضلاب همکاری نمایند.

در این نشست مدیران عامل و نماینده های شرکت های وزارت نفت در استان و اعضای ستاد اربعین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

حجت الاسلام رضا حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت در استان خوزستان در این نشست از تلاش ها و زحمات همه مدیران و کارکنان صنعت نفت در استان جهت خدمات رسانی به زائران تقدیر و تشکر کرد.

جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان با ابراز خرسندی از تشکیل ستاد اربعین صنعت نفت در استان خوزستان و انسجام شرکت ها، گفت: انتظار داریم با تشکیل این ستاد، فرمانداران و مسئولان دستگاه های خدمات رسان، از این پس درخواست های خود را به ستاد اربعین استان خوزستان ارائه دهند.

عبداله ابول پور مدير عامل شركت گاز استان خوزستان نیز با اعلام آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات به زائران، بر رعایت نکات ایمنی در مواکب تاکید کرد.

نعمت اله نجفی مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز نیز گفت: این شرکت تدابیر لازم برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای زائران در مرزهای چذابه و شلمچه و مبادی ورودی به استان خوزستان را فراهم کرده است.

جهانبخش راهداری از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران نیز با اشاره همکاری تنگاتنگ این شرکت با حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان در زمینه خدمات رسانی زائران اربعین در مرز چذابه طی سالهای گذشته، آمادگی این شرکت برای استمرار این همکاری را اعلام داشت.

سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان نیز با ارائه گزارشی از خدمات این حوزه به زائران اربعین حسینی طی سال های گذشته، اظهار داشت: برپایی موکب شهدای صنعت نفت جنوب همانند سال های گذشته در مرز چذابه برپا خواهد شد که بلافاصله پس از اتمام برنامه های هفته دفاع مقدس نسبت به برپایی آن اقدام می شود.

در پایان مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و خدمات پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب متمرکز شدن خدمات و پرهیز از موازی کاری را مهم ارزیابی کرد و به خدمات رسانی قابل توجه این مدیریت جهت جا به جایی زوار در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۶۰ سرویس بصورت ۳بار در روز از سوی مدیریت ترابری در قالب کاروانهایی جهت خدمت رسانی به حجم بسیار بالای زائران اربعین اختصاص داده شد

:
:
:
آخرین اخبار