تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۸۸۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
مشكلات بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان بررسی شد
  در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان مشکلات بهداشت و درمان در این منطقه عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸ در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد مهمترین مشکلات درمانی این شرکت بررسی شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه رضایتمندی نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان مناطق عملیاتی و خانواده های آنان یکی از عوامل رضایتمندی آنهاست که باید به بهترین شکل ممکن و در خور شأن و منزلت آنان ارائه گردد.

وی تاکید کرد: به منظور حل مشکلات در این حوزه، بهداشت درمان صنعت نفت مسجدسلیمان و  شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تهیه گزارشی از کاستی های موجود، راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را برای حل آن ها به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه دهند.

در این نشست مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با اشاره به شرایط سخت عملیاتی در این شرکت، توجه بیش از پیش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناطق عملیاتی را خواستار شد.

دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان نیز از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدردانی کرد و گزارشی از وضعیت بیمارستان نفت مسجدسلیمان، جمعیت تحت پوشش و ضرورت توسعه و ارتقاء آن ارائه داد
:
:
:
آخرین اخبار