تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۸۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه حل آبفا اهواز برای کاهش سرقت درِ منهول فاضلاب چیست؟
مدیر واحد فاضلاب آبفای اهواز گفت: یک ماه است که درهای کاپوزیتی را جایگزین درهای فلزی سرقت شده کرده‌ایم چرا که این درها قابلیت بازیافت ندارند و ارزش مالی آنها کمتر از درهای فلزی است و امیدواریم با این کار سرقت درهای منهور کاهش یابد.

عبدالرضا آملازاده مدیر واحد فاضلاب آبفا اهواز پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حدود بیست روز الی یک ماه است که آغاز به نصب دریچه‌های سرقت شده فاضلاب‌ها در سطح شهر کرده‌ایم ولی ظاهراً داستان سرقت و نصب دریچه فاضلاب‌ها ادامه دارد و همانند گرفتگی‌های سطح شهر تمام‌شدنی نیست.

وی افزود: دریچه‌های جدیدی که جایگزین دریچه‌های سرقت شده می‌شوند، کامپوزیتی بوده و قابل بازیافت نیستند و همچنین ارزش مالی چندانی ندارند.

آملازاده عنوان کرد: باوجود شرایط دشوار اقتصادی، برای ساخت هرکدام از دریچه‌های جدید مبلغ 600 تا 700 هزار تومان هزینه شده است که در مقایسه با حفظ جان مردم و نرسیدن آسیب به شهروندان مبلغی ناچیز است.

مدیر واحد فاضلاب آبفا عنوان کرد: به‌منظور کاهش یا رفع مشکل سرقت دریچه فاضلاب‌ها، باید سعی کنیم به‌مرور زمان درب‌های قابل سرقتی را که ارزش مالی دارند با دریچه‌های غیرقابل بازیافت تعویض کنیم.

وی گفت: از حدود یک ماه گذشته در سطح شهر شروع به نصب دریچه‌های کامپوزیتی غیرقابل بازیافت کرده‌ایم و مکان‌هایی که از لحاظ وارد کردن آسیب و صدمات در الویت قرار داشتند را پوشش داده‌ایم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار