تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز خبر داد:
احداث ۷۵ هزار مترمربع پارکینگ در بلوار ساحلی اهواز
رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز از احداث ۷۵ هزار مترمربع پارکینگ در بلوار ساحلی خبر داد.

عبدالامیر کمایی اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات عالی سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی به تصویب رسید که یکی از مهمترین آنها، پروژه احداث، تجهیز و بهره‌برداری از مجتمع تجاری رفاهی اهواز با زیربنایی به مساحت  ۱۶۵ هزار مترمربع است.

وی گفت: این پروژه بزرگترین پروژه در نوع خود در اهواز است و مهمترین ویژگی آن دارا بودن پنج طبقه پارکینگ در مساحت ۷۵ هزار مترمربع  است که علاوه بر تامین نیاز پارکینگ مجتمع، بخشی از نیازهای پارکینگ هسته مرکزی شهر را نیز تامین می‌کند.

کمایی رفع کمبود جایگاه‌های سوخت در اهواز را از جمله نیازهای شهروندان دانست و افزود: با توجه به درخواست سرمایه‌گذاران، کلیات احداث جایگاه‌های عرضه سوخت تک سکو در سطح شهر به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز تصریح کرد: در این جلسه کلیات طرح آماده‌سازی اراضی شهرداری نیز تصویب شد و در خصوص پروژه سامانه کنترل دوربین‌های ترافیکی نیز مقرر شد که بررسی کارشناسی بیشتری انجام شود.

کمایی بیان کرد: شهرداری اهواز از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با دارا بودن زمین، مجوز، پروانه ساخت با کلیه صاحبان ایده و سرمایه برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های زیرساختی، خدماتی، تفریحی، رفاهی و هر ایده کوچک و بزرگ مورد نیاز شهر اهواز، مشارکت خواهد داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار