تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۸۸۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌‌عبور زائران ‌۶ کشور از مرز شلمچه / علت جلوگیری از خروج زائران ‌پاکستان ‌‌"ویزا" بود
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: تاکنون اتباع ۶ کشور از جمله آذربایجان، افغانستان، پاکستان، روسیه و ترکیه از مرز شلمچه عبور کرده‌اند.
 سردار محمد محمودی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ طبق آمار رسیده تا این لحظه بالغ‌بر 25 هزار نفر از اتباع خارجه از این مرز عبور کردند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا روزهای پایانی بیش از 300 هزار زائر اتباع خارجی از این مرز تردد کنند، افزود:‌ این آمار افزایش 200 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

سردار محمودی با توصیه به اتباع خارجی برای همراه‌ داشتن روادید و یا دفترچه‌هایی که به تأیید اداره اتباع وزارت کشور و سامانه سماح رسیده باشند،‌ گفت: تنها گذرگاه اتباع  خارجی در کشور، مرز بین‌المللی شلمچه است.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای برخی زائران خارجی از کشور پاکستان به وجود آمده بود، عنوان کرد: در مواردی این اتباع بدون به همراه داشتن ویزا به مرز مراجعه کرده بودند که این امر مانع خروج آن‌ها از مرز شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع 6 کشور تاکنون از مرز شلمچه عبور کرده‌اند که از کشورهای آذربایجان، افغانستان، پاکستان، روسیه و ترکیه بوده‌اند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار