تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
باید تاثیر رشد تعاونی ها در زندگی روزمره مردم احساس شود

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: باید تاثیر رشد کمی و کیفی تعاونی ها در زندگی روزمره مردم احساس شود.

 ارسلان غمگین پیش از ظهر امروز در جمع رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق تعاون استان خوزستان گفت: تنوع مشاغل و حوزه های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی،  آبزی پروری، صید و صیادی و حمل و نقل دریایی، زمینه رشد بخش تعاونی را در خوزستان فراهم می کند.

وی افزود: دسترسی به آب های آزاد و داشتن مرزهای مشترک آبی و خاکی، وجود بنادر و خطوط ریلی در خوزستان، ظرفیت های بالایی را برای توسعه اقتصاد بدون نفت در خوزستان ایجاد کرده است.

غمگین بیان کرد: گسترش تعاونی ها یعنی ایجاد اشتغال و ایجاد شغل برابر است با  کاهش فقر در جامعه.

وی تصریح کرد: بخش تعاونی در خوزستان نسبت به سایر استان ها موفق تر بوده و  از لحاظ کمی و کیفی در حوزه تعاونی کشور جایگاه مطلوبی دارد اما نباید به همین مقدار کفایت کرد، باید تاثیر رشد کمی و کیفی تعاونی ها در زندگی روزمره مردم احساس شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت توجه بیشتر به بخش صادرات در حوزه تعاونی ها تاکید کرد و افزود: مجاورت با کشور عراق بستر مناسبی برای صادرات فراهم کرده است، از این رو اتاق تعاون باید تمام همت و کوشش خود را برای صادرات کالاهای تعاونی های تولیدی به این کشور به کار ببندد.

گفتنی است: در پایان این نشست رئیس اتاق تعاون استان و اعضای هیات مدیره اتاق ضمن بیان مسایل و مشکل ها به ارائه دیدگاه ها و نظرهای خود پرداختند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار