تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۸۸۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
رویکرد اصلی ما رفع نیاز تعاونی های خوزستان است

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یکی از اهداف این اداره کل رفع نیازهای مختلف تعاونی ها به منظور شکوفایی فعالیت های آنها است.

سعید حمید پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ویژه تعاونی های استان گفت: دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در اجرای تفاهم نامه مشترک میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز آموزش بازرگانی با هدف توانمندسازی تعاونی های استان، در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: ‌خوش بختانه برگزاری این دوره آموزشی در خوزستان با استقبال خوبی از سوی تعاونگران و اعضای شرکت های تعاونی همراه بود.

او، رویکرد اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را رفع نیاز تعاونی ها برشمرد و گفت: یکی از مهم ترین نیازهای شرکت های تعاونی، نیاز به آموزش است و ‌برگزاری دوره های آموزشی هدف دار نیز برای تحقق این رویکرد است.

حمید با اشاره به واگذاری برگزاری دوره های آموزشی به نهادها و سازمان های تخصصی در حوزه آموزش گفت: از سال پیش به منظور بهبود کیفیت برگزاری دوره های آموزشی ویژه تعاونی ها سعی کردیم برگزاری دوره های آموزشی را به موسسات تخصصی آموزش همچون جهاد دانشگاهی ، فنی و حرفه ای و ... واگذار کنیم که این دوره  را نیز با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان برگزار کردیم.

حمید در پایان گفت: ‌آموزش نیروی انسانی سبب تقویت بدنه اجتماعی تعاونی ها و درنتیجه موفقیت آن ها می شود و این موفقیت هم موجب گسترش فرهنگ تعاون در خوزستان و رفع مشکل اشتغال می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار