تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۸۸۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائران در مسیر چذابه به تابلوهای خطر انفجار مین توجه کنند
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران در مسیرهای منتهی به مرز چذابه به تابوهای خطر انفجار مین توجه کرده و از مسیر اصلی تردد کنند.

  سرهنگ جلیل زبیدی درباره آخرین وضعیت امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار داشت: نیروی انتظامی با فعالیت و کوشش شبانه‌روزی شرایطی را فراهم کرده ‌تا زائران حسینی با امنیت و آرامش مطلوبی در این پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

وی افزود: اگرچه تلاش ها برای برقراری نظم و امنیت صورت گرفته اما احتمال وجود مین و مواد منفجره باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی در مسیر پیاده‌روی اربعین در چذابه وجود دارد و انتظار می رود زائران تمامی موارد ایمنی را درنظر بگیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت عبور مسافران اربعین در مسیر چذابه اندیشیده شده اما به زائرانی که این مسیر را برای سفر به کشور عراق در پیاده‌روی اربعین انتخاب می‌کنند، توصیه می‌کنیم، برای حفظ امنیت خود به تابلوها و علایم هشدار دهنده توجه کنند.

سرهنگ زبیدی افزود:‌ زائران اربعین از خروج از جاده و رفتن در بیابان‌های اطراف ، خودداری کرده و تنها در مسیر تعیین‌شده عبور کنند.

وی اضافه کرد:‌ ممکن است به مرور زمان و در اثر بارندگی و سیلاب و نیز فرسایش خاک، مواد منفجره در منطقه پراکنده شده باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران اربعین برای داشتن سفری آرام و بدون دغدغه، با ماموران انتظامی و نظامی همکاری داشته و توصیه های آنها را جدی بگیرند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار