تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اربعین زمنیه‌ساز یک حرکت جهانی است
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: اربعین مقدمه ساز یک حرکت بزرگ و جهانی است که بنا دارد در گام دوم انقلاب اسلامی مقدمه ساز یک گام بلند باشد.
  حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه اربعین ضرورت جهانی شدن حرکت مردمی اربعین را در این روزها شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اربعین مقدمه ساز یک حرکت بزرگ و جهانی است که بنا دارد در گام دوم انقلاب اسلامی مقدمه ساز یک گام بلند باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: نیروهای انتظامی افتخار دارند تا در ایام اربعین ضمن اینکه وظیفه تأمین امنیت مرزها را در اختیار دارد، توانسته مواکب حسینی را با نام شهدای نیروی انتظایم برپا کند که با نذورات پرسنل و خانواده‌های ایشان  و مردم راه‌اندازی شده است.

ادیانی عنوان کرد: در مرز میرجاوه نیز ارادت شیعیان کشورهای پاکستان و افغانستان به سالار شهیدان و کشور ایران مشهود است و در ورود خود بر عکس امام راحل بوسه می‌زنند.

وی یادآور شد: در مرز مهران و خسروی نیز، جمعیت انبوهی که عازم راهپیمایی اربعین هستند از خدمات مواکب و وظایف نیروی انتظامی استقبال داشتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: مغناطیس امام حسین (ع) از سراسر جهان مردم را به این راهپیمایی کشانده است و این حرکت مقدمه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) است.

ادیانی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در روان سازی تردد زائران در پایانه‌های مرزی، بیان کرد: خدمات نیروی انتظامی به‌صورت شبانه روزی در مرزها صورت می‌پذیرد و این حرکت با تسهیل مناسبی در حال انجام است.

 وی اشاره کرد: علیرغم فضای ناامنی که در کشورهای منطقه به وجود آمده است،

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار