تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گواهی‌نامه های بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد خوزستان تمدید شد
 گواهی نامه های بین المللی HSE در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی شخص ثالث از نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست با حضور گروه ۵ نفره ممیزی شخص ثالث به سرممیزی علیرضا عبادی سرممیز شرکت SGS ایران به مدت یک سال دیگر برای شرکت فولاد خوزستان تمدید شد.
  جلسه یاد شده با حضور معاونان، مدیران و روسای فولاد خوزستان به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور کارخانه چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸ در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار شد.
محمد نیکوکار در این جلسه بر لزوم اهمیت مشارکت عمومی و حمایت مدیران از الزامات HSE در طراحی تا مرحله‌ی اجرا و پایش اقدامات اصلاحی تاکید ویژه نمود و از  اقدامات انجام شده توسط صاحبان اصلی فرآیندهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست قدردانی کرد.
در ادامه علیرضا عبادی سرممیز شرکت SGS با اشاره به مشاهده‌ی تفاوت محسوس اقدامات اصلاحی انجام شده نسبت به سال گذشته، از فرآیند آموزش، آگاهی کارکنان،  توسعه فرهنگ ایمنی، طراحی و همچنین استقرار سیستم توصیه، هشدار، عملکرد و رویکرد تحولی صاحب فرآیند HSE به عنوان نقاط قوت این دوره ممیزی یاد کرد.
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان و دبیر این جلسه ضمن تشکر از مشارکت موثر واحدهای ممیزی شونده اظهار داشت: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط زیست، تضمین کیفیت و خدمات و امور رفاهی به‌ مدت سه روز با تیم ۵ نفره ممیزی، دومین ممیزی مراقبتی نظام HSE را بر اساس الزامات و نیازمندی‌های استانداردهای بین المللی، مرجع کسب گواهی نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را مدیریت نموده و بر اساس تحلیل نتایج حاصل از یافته های ممیزی، گواهی نامه شرکت فولاد خوزستان به مدت یکسال دیگر مورد تمدید قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار