تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۸۸۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با هدف تامین نیازهای زائران اربعین حسینی
انتقال بیش از 40 دستگاه كانكس و انواع خودروهای سبك و سنگین به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه
 مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران از انتقال بیش از 40 دستگاه کانکس و انواع خودروهای سبک و سنگین به موقعیت پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین حسینی  صنعت نفت در جنوب مهندس سید عبداله موسوی شامگاه جمعه (19 مهرماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این تجهیزات با هدف تامین نیازهای زائران از سوی این شرکت سازماندهی و در اختیار ستاد اربعین حسینی صنعت نفت خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: از تجهیزات پیش گفته که از سوی مدیریت خدمات و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شرکت به منطقه ارسال گردید  20 دستگاه کانکس خوابگاهی، بهداشتی و آشپزخانه  کامل با ملزومات و متعلقات لازم می باشد.

موسوی اظهار کرد: حسب اعلام نیاز ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت کانکس های خوابگاهی و بهداشتی برای اسکان ماموران پلیس راهوار، نیروهای انتظامی و حراستی، موکب صنعت نفت و همچنین تیم های پزشکی جهادی مستقر در موقعیت های مورد اشاره، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به اجتماع پر شور زائران برای عزیمت به کربلا در چند روز اخیر تعداد 13 دستگاه خودرو یخچال دار برای حمل و توزیع یخ در مناطق مرزی شلمچه و پنج دستگاه کامیون اتاق دار جهت حمل آب آشامیدنی به آنسوی مرز از سوی این شرکت تامین و کار خدمات رسانی در این موقعیت ها را با هماهنگی ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب  برعهده دارند.

وی افزود: تخصیص دو دستگاه خود رو سبک، تعدادی تریلر و جرثقیل و خودرو های ویژه برای حمل کانکس ها و امکانات جهت  برپایی مواکب و اعزام نیروی تخصصی در این زمینه، تهیه دو هزار قوطی غذای کنسرو شده و اعزام گروه های فرهنگی و رسانه ای بخش دیگری از اقدامات این شرکت در راستای تامین نیازهای مورد درخواست ستاد اربعین حسینی به شمار می آید.

موسوی حضور مستمر نمایندگان این شرکت در نشست های ستاد اربعین حسینی صنعت نفت و استان خوزستان را یادآور و خاطر نشان کرد: تامین نیازهای اعلام شده از سوی ستاد در اولویت و دستور کار مدیریت و بخش های دست اندرکار در شرکت تعریف شده است
:
:
:
آخرین اخبار