تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاخص کمی و کیفی آب شرب ۵۰۵ خانوار روستایی رامهرمز ارتقا یافت
 سرپرست شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: شاخص کمی و کیفی آب شرب ۵۰۵ خانوار روستایی رامهرمز با بهره برداری از پروژه تعویض شبکه و خط انتقال آب​​​​​​​ ارتقا یافت.

عادل حرباوی با اشاره به ۲ پروژه تعویض شبکه و خط انتقال آب روستایی رامهرمز بیان کرد: شبکه توزیع آب شرب روستاهای بن رشید و صباحی به دلیل فرسودگی و عبور از میان منازل روستایی همواره دچار شکستگی می شد و شکستگی های مکرر منجر به هدر رفت، افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب روستاها شده بود که نیاز به تعویض و اصلاح داشت.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۶ هزار و ۵۰۰ متر لوله شبکه توزیع کارگذاری شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۲۵۵ خانوار روستاهای بن رشید و صباحی بهبود کمی و کیفی یافت، اعتبار هزینه شده در این پروژه پنج هزار میلیارد ریال برای شبکه توزیع و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خط انتقال است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب در این پروژه کارگذاری شده است که به چهار روستای کهله ۱ و ۲ و بقعه ۱ و ۲  آبرسانی می کند.

حرباوی افزود: آبرسانی به این چهار روستا در  ۲۵ سال گذشته از طریق یک خط انتقال انجام می شد که به دلیل فرسودگی و عبور از مناطق سختگذر، اهالی روستاها را دچار مشکلاتی در تامین آب می کرد.

شهرستان رامهرمز در ۷۰ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار